hoi allemaal ik ben op zoek naar voetbal plaatjes van de plus een actie van een tijdje geleden nu in jan beginnen ze weer met een nieuwe actie maar die plaatjes horen niet in het oude boek.. dus misschien is er nog iemand die wat van die oude actie overheeft? kan er evt DE zegels voor terug geven of wat anders zeg het maar... alvast bedankt
whahahah plus voetbal plaatjes heb ik niet meer! maar die De zegels wil ikw el maar ik zal sowieso die nieuwe voor jullie gaan sparen hihi doen we altijd wel he sorry van dernet op msn maar was aan het koken Kwam net binnen wandelen
haha is goed meid! ik ga ook de nieuwe wel weer sparen en boek halen maar ik dacht misschien krijg ik mijn oude boek ook nog vol , van mensen die nog wat over hebben DE zegels zeg maar wat je wilt hebben, heb een berg gekregen van mijn vader 5000punten ongeveer
stuur me anders een pb met welke je nog moet, dan kijk ik of Glenn die nog heeft,want die heeft nog een hele stapel
uhm moet er nog best veel hihi zal morgen kijken voor je en stuur je zodra ik tijd heb snel een pb oke
Ik heb ook nog een stapeltje liggen, als je me een pb stuurt met wat je nodig hebt kijk ik of ze ertussen zitten!
de nieuwe voetbalplaatjes sparen we ook dus misschien is er iemand die ze heeft en er niks mee doet of iemand met dubbele om te ruilen? wie o wie.. stuur me maar een pb