Zat net gister te bedenken dat ik al tijden niets van Buzzer gehoord heb. Dat is eigenlijk de enige waar ik aan mee doe.
Hier ook insiders en trnd. Vaatwasser tabletten getest Ook energie drank Via mama plaats volg mij ook al eea
Ik doe mee aan de buzzer campagne voor de IGLO-lekkerbekjes. Heb al een heel hele tijd niets van trnd gehoord. Heb voor hen kauwgum en inlegkruisjes geprobeerd.
voor de Buzzers onder ons: welke site zit je? www.buzzer.nl of Buzzer Community? want ik zelf zit dus op die 1e link en hoor er al sinds 2011 niks meer van. en mijn man(zn emails tond toevallig net open) die kreeg dus van de week een mail of hij vanwege veranderingen zijn profiel opnieuw wilde instellen en daarbij de 2e link. het is beide van Buzzer
Ik heb al meerdere dingen mogen testen. Bier Libresse Purina One Olvarit En deze week beginnen met pyjama papjes testen.
Ik heb van de insiders good energy mogen testen en purina one, maar nu zit ik niet meer zo vaak op mn account, misschien toch weer vaker doen
Ik heb ook pyjamapapje op kunnen halen.. good energy is hier getest en ik heb de Philips wake-up light mogen testen. Via trnd heb ik olvarit friends mogen testen en ook purine one is binnen geweest. Smeerkaas en cracker.. noem maar op.... erg leuk
Via lekker in het leven, heb ik al wel eens producten mogen testen, vaatwastabletten en batterijen. Ook via Facebook al eens kips knakworst getest. Heb me nu aangemeld bij trnd, lijkt mij ook wel leuk om producten te mogen testen. Neemt het invullen van vragenlijsten ed trouwens veel tijd in beslag, twijfel nog om me ook bij buzzer aan te melden.
vragen vallen wel mee idd. zijn 10vragen ofzo. bij The Insiders heb je de meeste kans. Buzzer heb ik sinds 2011 als niks meer van gehoord en trnd 1x mogen testen. bij insiders denk al 10x mogen testen als t niet vaker is
Dan ga ik ook maar eens bij insiders kijken Ik wou me aanmelden, maar kan bij gegevens als land alleen belgie kiezen