Hai meiden, Mijn buren hebben een aanbouw die grens aan onze tuin. Nu sinds 3 dagen vliegen er volop wespen in en uit een klein gaat waarmee het platdak van hen aanbouw is afgetimmerd. Dr zit dus een wespennest in ( waarschijnlijk in hen plafond ). Maar nu is het zo dat zij afgelopen zaterdag voor 2 weken vertrokken zijn naar Italië.. Nu zei een vriend van ons dat we het 's avonds dicht moesten purren. Gister avond gedaan, maar nu hangt er een hele horde wespen voor! Nu wil ik de ongedierte bestrijding bellen, maar ik denk dat ze weinig kunnen doen omdat we het gat al dichtgepurd hebben en omdat het daadwerkelijke nest waarschijnlijk in het plafond van mijn buren zit en zij met vakantie zijn. Hoe moet ik dit nu doen? Ben panisch voor die beesten en heb 2 kleine kids die nu niet naar buiten kunnen.
ongedierte bestrijding bellen en nooit meer zo iets dichtpurren. Ze kunt ook bij de dierenwinkel poeder kopen wat je's avonds in het vlieggat moet strooien maar dat heeft nu geen zin meer. Wespen zijn nu geirriteerd
Dit dus! Bel snel ongediertebestrijding. Wij hadden het ook, eerst zelf geprobeerd met poeder maar pff ze gingen niet allemaal dood. Dus ongediertebestrijding, 50 en niks meer! Geen wesp meer te zien. Hij deed poeder, spuiten en iets van gel ofzo?!
zou even bellen naar bestrijding... Hoop ook dat je een goede relatie hebt met de buren...kan me voorstellen dat niet iedereen het op prijs stelt dat je aan hun bezit gaat lopen rommelen
Heb heel goed contact met ze gelukkig. Ongediertebestrijding is onderweg, kost wel me wel 85 euro. Maar hier zit wel garantie bij, mochten ze terug komen dan komen ze ze kosteloos weer weg halen. En deze man haalt ook het pur weg! Ben toch wel opgelucht. Hopelijk is ie er zo! En ik zie het trouwens niet echt als rommelen, maar als een panische wanhoopsdaad.. maar is weer een leer voor de volgende keer!
haha snap ik...maar gezien de burenruzie topics die hier voorbijkomen had het net zo goed een volgend drama kunnen worden Ik heb ook een gruwelijke hekel aan die beesten..brr... Gelukkig komen de helden er aan
Indd een volgende keer niet weer dicht-purren. Wespen vinden wel een uitweg In jou geval zou ik met de buren overleggen en dan een ongediertebestrijder bellen om het weg te halen. Hier hetzelfde geval gehad; voor 50 was het weg.
Haha, nee zover zal het hier niet lopen. En ik ben goed verzekerd mochten ze toch schade binnen hebben door mijn super slimme actie. Laat de helden maar komen, wachten duurt wel lang!! Haha maar ben allang blij dat deze vandaag wilde komen en zelf het pur openmaakt want de andere kon donderdag pas op zn vroegst en moest ik zelf de pur openmaken..