Menorca

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Theebeeb, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo allemaal

Wie kan ons helpen! Ik zie werkelijk door de bomen het bos niet meer!
    Wij willen eind juni-begin julie gaan vliegen met onze twee kids. 2.5 jaar en 10 maand.
    We willen graag naar Menorca. Ik heb gehoord dat dat geschikt is.
    Verder willen we een appartement of huisje zodat je wat meer mogelijkheden hebt.
    Het liefst ook met een aparte slaapkamer voor de kids.
    Wie heeft er een leuke tip! Zou er heel Blij mee zijn.

Ben bang dat ik iets boek, wat straks heel erg tegenvalt! En het is toch vrij prijzig allemaal.

Bvd

2. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar naar Menorca geweest met onze dochter van toen net 1. Hadden ook een apartement met aparte slaapkamer voor haar, was ideaal. Enige nadeel was dat we niet in het meest toeristische gedeelt zaten dus er was vrij weinig te doen.. Maar daardoor wel minder prijzig.. Strand bij ons was btje viezig..

Ik zou dus wel even goed kijken waar je op Menorca zit, toeristische plekken zijn duurder, maar wel meer te doen.. Hier op loopafstand maar een paar winkeltjes en 2 restaurantjes ofzo, dus niet echt een leuke boulevard ofzo waar je nog eens overheen kon struinen..

Wij hebben gezeten in Santandria, bij Cales de Ponent appartementen.. Niet echt grote plaats ofzo.. Cala Blanca daaronder of zuidelijk Cala n Bosch zijn groter en meer toeristisch wat ik heb begrepen..

3. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wij zijn 2x naar Menorca geweest.
    Zoek je een omgeving waar wat meer te doen is of wil je bij je hotel/appartement blijven voor eten ed. Zoek je animatie en veel speelmogelijkheden voor je oudste?
    In Menora is bijna alles kindvriendelijk.

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties.

Wij zoeken een accomodatie met vooral een mooi zwembad voor de kids. Voor de oudste wat animatie.
    Verder wel iets toeristisch. Zodat je lekker wat kunt neuzen in winkeltjes en restaurantjes.

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Dan zou ik naar Cala n Bosch gaan! Wij hadden daar een heerlijk hotel, maar geen animatie en speeltoestellen ed, dus daar kan ik geen tip over geven. Maar op Zoover staat vast genoeg. Menorca is ideaal met kids!

6. DLight

DLight Actief lid

22 jun 2011
    446
    4
    18
    NULL
    NULL
    Waarom geen Mallorca?
    Wij gaan in juni. Hebben daar een appartement aan het strand en ze hebben een piratenbadje en veel animatie. En in de directe omgeving veel winkeltjes en aquarium. Menorca is een prachtig eiland maar zou daar niet zitten als je wat cultuur wilt zien. Overigens zijn wij ook geen types die alleen bij het zwembad zitten daarom gekozen geschikt voor kids en ook iets voor ons.

7. Butchke

Butchke Niet meer actief

Op Menorca zou ik Royal Son Bou kunnen aanbevelen.
    Maar Menorca vind ik niet zo mooi als Mallorca.

De noordkust van Mallorca is zoveel mooier en er is vanalles te beleven/te bezichtigen. C'an Picafort is een leuke uitvalsbasis. En hotel Viva Mallorca een echte aanrader!!!

8. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Menorca heb ik geen ervaring mee,maar wij zijn vorig jaar naar Mallorca geweest prachtig eiland en wij waren met ons zoontje van toen net 1 jaar. Ik zou hotel Alcudia garden aanbevelen.. prachtig zwembad,animatie, lekker eten en vlakbij winkeltjes en restaurants ... en heel veel te doen in de omgeving.. je kan ook een auto huren en zo het eiland verkennen hebben wij ook gedaan..

9. koala28

koala28 Niet meer actief

Menora vonden wij super en veel leuker dan Mallorca met kinderen in de leeftijd die jij hebt.

Wij hebben in Grupotel Aldea Cala'n Bosch gezeten.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wij zaten op menorca in appartement tamariscos (geloof ik) slaapkamer, woonkamer met keuken en badkamer. Beneden, terras aan het zwembad en je liep zo het strand op. Ook de haven en restaurant liep je in 5 minuten heen. Erg leuk!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland

Deel Deze Pagina