Heeft iemand ervaring met het huren/gebruiken van camper in de winter? En aanraders voor plekken om te staan? Willen misschien in de voorjaarsvakantie 2 dagen op pad met een camper
Ja, ik. Wij hebben er zelf eentje, waar we het hele jaar mee op pad gaan. Het is geen specifieke wintercamper, maar we hebben verwarming en die is goed genoeg (ringverwarming met diverse uitlaatgaten, dus overal warme lucht). Normaal is dat in de winter ook prima te doen, we gaan er vooral mee op wintersport, naar kerstmarkten etc. In de krokusvakantie willen we er ook mee weg. Dit jaar moeten we alleen even kijken wat we gaan doen. Normaal hebben we overdag dan altijd van alles te doen, maar nu kun je nergens heen. We gaan dus alleen als het een beetje droog weer wordt zodat we kunnen gaan moutainbiken, boswandelen of bv naar een skatebaan met de kinderen. Lekker buiten in een andere omgeving. Als het de hele week regent blijf ik liever thuis want dan ben je elkaar snel zat jn een camper. Qua overnachten moet je even kijken wat je wilt. Wij zijn zelfvoorzienend, dus hebben geen stroom of sanitair van een camping nodig. Niet alle campings zijn open in februari. Dus goed opletten of de camping van je keuze dat wel is. 'S avonds doen wij meestal spelletjes. We hebben geen tv aan boord en de kinderen hebben geen internet op hun telefoon. Lekker kneuterig en gezellig, maar in de winter zijn de avonden wel lang.
Hier om de hoek is een hele leuke camping die het hele jaar open is. Camping de Grienduil heet het. Ik geloof zelfs momenteel met verwarmd prive sanitair.