Camper met baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ZaZaM, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Dag dames! Wie heeft er ervaring met het reizen met een camper en een baby?
    Ik vroeg me namelijk af wat een geschikte camper is om te huren met een baby. Het gaat er dus vooral om dat er een campingbedje neergezet kan worden en dan het liefste in een afsluitbare ruimte.
    Op internet word ik niet heel veel wijzer..

2. Corinne83

Corinne83 Actief lid

19 apr 2016
    274
    12
    18
    Mijn schoonouders hebben een camper waarbij je een net om het bed heen kan maken. Als je rijdt moet de kleine toch in een stoeltje. Weet alleen het type camper niet. Veel plezier

3. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Campers zijn erg praktisch ingericht, als je er één wilt huren waar je geen veachtwagenrijbewijs voor nodig hebt, zal je geen aparte ruimte hebben voor een campingbedje.
    Mijn zus heeft een derryantentje peuter en zet deze op het bed of op de bank neer.
    Als je er één in canada of amerika wilt huren zijn er meer opties, daar zijn ze vaak groter.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben zelf een alkoofcamper, met zo'n bed boven de bestuurscabine. We hebben deze nog niet zo lang, maar toen mijn jongste nog klein was ben ik ook met een vergelijkbare camper weggeweest. Hij sliep daar toen prima in. Tijdens het rijden natuurlijk gewoon in een stoeltje. Voor de alkoof zit bij ons een hekje, in die andere camper zat een veiligheidsnet dat je aan het plafond vastmaakte. Dan vallen ze er echt niet zomaar uit.

Een campingbedje kun je bijna nooit kwijt. Misschien in een type dat achterin een klein om te bouwen zitje heeft, 1 tegenover 1. Dit kun je ombouwen tot 1 persoonsbed. Daar zou je misschien een campingbedje bovenop kunnen zetten. Of een Deryantentje. Ik weet niet of het past. Je zit dan wel in de grotere types campers.

5. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Zou zo een veiligheidsnet voldoende zijn?
    Een deryan ben ik bang dat ze niet in zal slapen, ze is nu gewend om altijd goed ingestopt te worden met een lakentje en deken en dat kan daar volgens mij niet in toch? Ik begin nu ook wel een beetje te twijfelen of ik dat een 18 maanden baby wel 'aan moet doen'.. een rondreis in een camper.. Dat wordt zoooo veel stil zitten in een autostoeltje... Nu vindt ze autorijden leuk, maar kan me voorstellen dat drie weken achterelkaar misschien wel wat veel wordt..

Deel Deze Pagina