Nu wij hoogstwaarschijnlijk niet naar Italië zullen gaan met vakantie, zijn wij aan het kijken voor een vakantie in Nederland. Nu zijn wij niet echt bekend met binnenlandse vakanties, dus wie heeft tips? Geen Roompot of Centerparcs. Iemand ervaring met topparken? En welke landal parken zijn aan te raden? Bijv. Leuk binnen zwembad, indoor speelgedeelte etc.
Camping Julianahoeve in Renesse. (Zeeland) Ze verhuren ook chalets. Er is een binnen zwembad, je kan lopend naar het strand. Goede horeca. Neem vooral de belegde broodjes, die zijn super lekker. Er is ook kinderanimatie. Vakantiepark de Zeeuwse kust. (Renesse) Ook een binnenzwembad (ook kleinschalig) Leuke horeca, binnen activiteiten voor kids, grote speeltuin. Zeeland is leuk, en je hebt de ruimte. Ga zeker winkelen in Middelburg. Op dinsdags moet je naar Veere voor de toeristenmarkt (oud-Hollandse kraampjes, en in klederdracht) Op de Brouwersdam kan je zeehonden spotten. Vanaf Renesse, ga je bij de 1e inkeping parkeren aan de zee. Er staan nu wel hekken ivm stroming. Neem ook oud brood mee voor de meeuwen. Ze vangen in de lucht.
@Eenkadootje bedankt voor de tips, wij wonen echter in Zeeland hihi, dus zoeken het liever ergens anders
Wij vonden laatst landal Coldenhove wel mooi alleen hadden wij super slecht weer. Wij zaten in verkeerde seizoen dus ik omgeving vanalles dicht. Landal Waterparc Veluwemeer is ook mooi gelegen, wel veel water. Naam zegt het al. In ieder geval mooie accommodaties. vrienden van ons zijn heel enthousiast over Ardoer accommodaties. Overigens vind ik zelf de omgeving rondom Bergen in NH heel mooi...
De grenzen naar italie gaan weer open. Of jlsat blijft en of je wil gaan is natuurlijk een ander verhaal. Landal heeft mooie parken. Topparken mooie huisjes maar minder mooie faciliteiten
De leistert! Mooi zwembad en leuke binnenspeeltuin. En buiten speeltuinen. Landal aelderholt, land van bartje en de vers hebben mooie huisjes. Landal aelderholt heeft een leuke binnenspeeltuin. Zwembad viel wat tegen vonden wij. Land van bartje is erg leuk met de pony's. Binnenspeeltuin is erg klein. Zwembad is leuk, vooral het buitengedeelte bij warm weer.
Wij hebben geboekt in Friesland, recreatiepark Bergumermeer. Friesland kennen we helemaal niet dus lijkt ons erg leuk om te ontdekken. Je kan daar zwemmen in het Bergumermeer, bootje huren voor een dag maar ook voor meerdere dagen en er is een binnenzwembad op het park.
Qurios heeft mooie parken, De Krim op Texel is erg leuk. Farmcamps, iets heel anders maar dat vinden mijn zoons ook echt fantastisch.
landal rabbit hill is echt super. Ik zou eerst even kijken wat er allemaal vrij is, want qua campings was het vorige week al heel krap. Nu gaan campings voor een max 60% bezetting, ik weet niet hoe dat voor parken is.
Landal Land van Bartje Binnen -en buitenzwebad met veel waterspeelgoed voor de kleintjes Grote speeltuin En er is een gebouw met een ern binnen zandbak, er staan fietsjes en er zijn vaak kinderactiviteiten En er zijn paardjes waarop gereden kan worden en je mag ze verzorgen. We hadden een fijn huisje Je loopt zo het bos in Restaurant en snackbar waren goed met leuk speelgedeelte voor de kinderen Vlakbij is kabouterland exloo. Dierenpark Emmen vind ik geen aanrader voor jonge kinderen. Landal Coldenhove Let op ligt heuvelachtig! Mooi park midden in het bos. Ik vond het indoorspeel gedeelte tegen vallen, maar misschien voor oudere kinderen Zwembad is klein, maar prima Restaurant en parkshop waren prima Mooie buitenspeeltuin bij de brasserie
@aicirtap Landal Coldenhove heuvelachtig? We zijn er meerdere keren geweest, maar dat is mij toch echt niet opgevallen. Maar ons huisje stond elke keer redelijk vooraan. Misschien verderop in het park dan?
De Leistert In Roggel of Marveld Groenlo. Coldenhove is inderdaad ligt heuvelachtig, maar ook weer niet dat het niet te doen is, zelfs met een rollator redt je het daar :
Liever niet naar Italië dit jaar, geen idee hoe het in de anderen landen ervoor staat waar we dan doorheen moeten reizen.
Blijkbaar gaan alle grenzen open. Wij blij dat we on Nederland blijven hoor. Snap best dat je nu niet naar italie wil, maar niet kan waarschijnlijk wel