Welk waddeneiland en welke accommodatie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vanesje, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We willen van de zomer met 2 jongetjes van 1 en 3 jaar een weekje naar een waddeneiland.

Maar welk eiland is het mooist, leukst en waar zit een mooie nette accommodatie?

Iemand een idee of ervaringen?

2. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij zijn met ons 3-en afgelopen september naar Texel geweest. We verbleven op een park van Landal in een 6-persoonshuisje. Lisanne was toen 7 maanden oud. Wij vonden het erg leuk. Er is een zwembad, speeltuintjes, midgetgolf, je kan vanalles huren. Verder kun je bijv. nog naar Ecomare gaan of het strand ook erg leuk. Toen wij er waren, waren er allerlei zandsculpturen, heel mooi om te zien. Anders op www.zoover.nl kijken, misschien dat je daar nog ideeen op kan doen.

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ameland.....klein vaarwater!

En dan de bungalow riant voor 6 personen....helemaal geweldig.

Kwebbel

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Thanks, ik zal ze eens bekijken!

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    Ameland!!
    Een heerlijk eiland, bos, strand, heide, duinen, zee alles op 1 eiland!

Er zijn veel soorten huisjes/caravans...een leuke plaats om te zitten is Hollum bij de vuurtoren. Kijk eens o.a. bij boomhiemke camping. Maar via google zul je genoeg tegenkomen, of vvv ameland

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We hebben de Krim op Texel gekozen. Veel faciliteiten op dat park, ook met slecht weer. Wel zo handig in NL :D

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Texel. Makkelijk bereikbaar (minimaal eens per uur een boot, 20 min varen v.a. Den Helder).
    Alle soorten landschappen die in de rest van NL voorkomen (op de Limburge mergel na), dus heuvels, polders, duinen, strand, dijk, heide, bossen, plassen. En veel voorzieningen, dus of het nu goed of slecht weer is, altijd wat te doen.

8. Chantal79

Chantal79 Actief lid

20 aug 2007
    344
    0
    0
    Wij zijn ook een keer of 3 op ameland geweest; klein vaarwater in een 8 persoonshuisje met prive binnenzwembad en sauna! Wel met familie samen geweest, anders wordt het misschien erg prijzig.

Succes!

9. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Daar ben ik 11 jaar geleden geweets met mijn moeder en zus. Is idd. ook erg leuk. Veel te doen op het park, meer denk ik dan bij Sluftervallei.

Deel Deze Pagina