Camperreis amerika, buggy of Bugaboo mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mamadaisy, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hee, wat goed om te horen! Dus je hoeft ook niet bang te zijn dat de banden lek gaan. Ik zag me al met 3 van die wielen in m'n handbagage zitten!;)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm volgens mij hebben wij idd niks speciaals met de wielen gedaan. En de wagen was gewoon nog in prima staat toen we hem 'terug' kregen.

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bij ons was de UJ ook nog in prima staat en we hadden niet eens een transporttas gebruikt!

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Bedankt voor jullie tips en adviezen!
    We gaan geen wandelvakantie doen omdat ik nu vanwege bekkenklachten al geen uren kan lopen.
    Ik wilde eigenlijk de Bugaboo niet meenemen omdat ik gehoord had dat hij in het bagageruim moet en we dan niet tot aan de gate hem kon gebruiken.

We gaan een rondreis vanuit Los Angeles maken en willen in ieder geval Zion, Bryce, de Grand Canyon en Las Vegas zien.
    Ons schema is wat uitgebreider dan dat maar een beetje te groot om hier in zijn geheel neer te zetten. 8).

Mijn zoon is niet zo'n fan van slapen in de Bugaboo helaas. Hij blijft tegenwoordig gewoon wakker als hij niet in zijn bed ligt.
    Ik ga er vanuit dat hij wel in slaap valt in zijn autostoeltje.
    Wij kopen een autostoeltje in Amerika bij Wall Mart ofzo en gooien dat weg als we naar Hawaii vertrekken.

Ik zag op de site van de KLM dat ze standaard kindervoedsel aan boord hebben. Ik ga er vanuit dat dit zo is aangezien de regels voor het meenemen van eten en drinken naar Amerika streng zijn.
    Ik zal KLM bellen over zowel de Bugaboo als het eten.

We reizen met North West Airlines door naar Hawaii. Heeft iemand ervaring met deze maatschappij?

Groeten Mamadaisy

5. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Dat klinkt heel erg als ons rondje. Veel plezier, de parken zijn allemaal erg mooi. Kan je geen kinderzitje huren bij het camperverhuurbedrijf? (of is dat duurder dan zelf kopen).

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi Pacific,

we hoorden van vrienden van ons die ook met de camper weggeweest zijn dat een kinderzitje huren wel kan, maar dat je dan vaak een vies en soms kapot zitje krijgt als je pech hebt.
    Een zitje kan je kopen rond de 30 dollar, wat volgens mij ook nog eens goedkoper is dan huren...
    Wij hebben er erg veel zin in!

Groeten Mamadaisy

Deel Deze Pagina