Camperreis Canada/Amerika

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Angel31, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel31

Angel31 Lid

17 jan 2010
    53
    0
    0
    wie heeft er ervaring/tips om met een camper door Canada of Amerika te reizen, wij willen dit graag gaan doen met onze dan bijna 2 jarige zoon. Een paar jaar geleden zijn we al met de camper door Nieuw Zeeland getrokken wat een onwijs gave ervaring was.
    ben benieuwd of er mensen zijn die zo'n reis met n dreumes hebben gedaan.

2. Anice

Anice Niet meer actief

Wat voor tips zoek je precies? Bezienswaardigheden, routes, activiteiten met kleine kinderen?

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wel een reis gemaakt maar niet met een kindje.Maar zet je vraag eens op dit forum AllesAmerika.com Forum • Toon forum - Amerika algemeen Daar zitten alleen maar mensen op die vaak naar Amerika gaan en ook mensen met kinderen.Misschien dat je daar informatie kan krijgen.Ik het toendertijd veel aan het forum gehad en heb een schitterende route in elkaar kunnen zetten met behulp van deze mensen.

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.007
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    sluit me aan bij Yellowsun: ook ervaring met camperreis door amerika zonder dreumes en ook heel veel gehad aan allesamerika-forum. Ben erg aan het twijfelen of wij het nog eens over zullen doen met een dreumes. Het was supergaaf, maar maak me nu toch veel zorgen over de lange vliegreis, lange autoritten, de hitte etc etc

Deel Deze Pagina