Wij zijn 2de paasdag geweest, toen gingen de koeien voor t eerst weer de wei in, was leuk om te zien als die blije koeien! Het regende die dag alleen maar dus we zijnn iet lang gebleven, je kon er ook wat schaapjes en geitjes aaien, denk wel dat het met dit weer leuk is om te gaan kijken! Veel plezier!
Wij zijn dit jaar geweest, ja was leuk! Als we ons morgen vervelen (lees: ik ben niet aan het bevallen) gaan we misschien nog wel een keer! Edit: we gaan niet, er is gewoon geen één boer in de buurt nu
Wij zijn vorig jaar geweest en met pasen weer geweest, vind het zeker een aanrader als je niets te doen hebt. Al twijfel ik of ik met dit weer zou gaan, vind het wel erg warm .
Wij zijn 2e paasdag geweest, we vonden het erg leuk om even te kijken en we hebben zowaar een kalfje geboren zien worden!! Maar dat zal je niet zo gauw nog een keer meemaken.. Maar het is leuk om een keer naar toe te gaan, je bent alleen wel redelijk snel weer uitgekeken. 1 a 2 uur en dan ben je wel klaar.
jammer dat er niks in de buurt is. Onze neefjes komen hier morgen, was wel leuk geweest om te doen. Maar om nou anderhalf uur met 3 kleintjes in de auto te zitten....
Mijn gastouder heeft een melkveehouderij en mijn man werkt bij frieslandCampina.. Wij gaan zelf niet, Eefje weet nu al meer over koeien dan ik, maar het moet echt leuk zijn... Al ben ik niet echt objectief hè
Ja was erg leuk! En niet mega druk. Wel van alles te doen. We zijn met ons dochtertje van 3 geweest, zij vond het heel erg leuk, en ons zoontje van een half jaar. Echt een aanrader!