Wij willen in mei/juni 2011 met de hele fam op vakantie. Dit wil zeggen; 5 volwassenen (waarvan 1 slecht ter been) en 3 kinderen (3-3-4 jaar). Weet iemand een leuk appartement/aparthotel waar we met zijn allen kunnen verblijven (minimaal 3 slaapkamers)? Of heeft iemand nog andere tips voor leuke accommodaties (4 of 5 sterren) in Spanje of Griekenland die vooral geschikt is voor kinderen en waarvan de transfer niet te lang is. Zodra de nieuwe gidsen uit zijn op het reisburo ga ik beslist langs (zou begin december het geval zijn hoorde ik afgelopen weekend toen ik langs ging). Maar ik ben benieuwd of mensen van hier leuke ideeen hebben.
ik vind Griekenland altijd érg mooi.. met name de Ionische Eilanden (Lefkas, Zakynthos, Corfu, Keffalonia). De zee is daar zo ideaal.. prachtig helder en het strand loopt heel geleidelijk in de zee, waardoor je 25/50 meter uit de kant, nóg tot je knieen in het water staat op veel plekken. Verder zijn het mooie groene eilanden... Maar wij gaan altijd naar goedkope locaties.. dus wat dat betreft kan ik je niet helpen..