Hoi, Het duurt nog even maar graag willen we volgend jaar naar een camping in Denemarken of Zweden. We willen dan een caravan of blokhut huren. Ons kindje is dan naar verwachting 10 maanden oud. Nu zie ik veel sites met luxe caravans met babypakket in zuid-Europa maar nergens in Noord Europa. Deze campings bieden bijvoorbeeld huur van terreinbuggy aan en dat scheelt natuurlijk een enorme ruimte in de auto als we die niet mee hoeven te nemen. Wie heeft er goede ervaringen of tips?
Over 7 weken kan ik je meer vertellen Wij gaan met onze baby naar Denemarken voor 2 weken. We hebben een huisje gehuurd waar alles erop en eraan zit, we zitten op loopafstand van een strandje en alles is in het huisje aanwezig. wil je perse een camping of mag het ook "gewoon" een huisje zijn?
Echt te grappig, wij gaan ws precies hetzelfde doen volgend jaar en ook met een uk van rond de 10 maanden We willen ook graag naar Denemarken. Heb al wat leuke huisjes gevonden. Weet de site zo niet meer, als ik hem weet laat ik het nog wel ff weten
Is wel prijzig via die site, of ik zie net de duurdere huisjes dat kan natuurlijk ook Wij gaan met nog een ander stel dat geen kinderen heeft en we betalen per week 480 euro, we gaan 2 weken dus ieder stel is 480 euro kwijt.