Hoi allemaal, is er iemand kortgeleden nog in Heijderbos geweest? Mijn dochters hebben de afgelopen dagen de skates weer gevonden en ik vraag me af of het zin heeft om ze mee te nemen als we op vakantie gaan ? Zijn de wegen enigszins begaanbaar om te skaten of écht niet? (perfect glad asfalt hoeft niet hoor ) groetjes Athina
Ja hoor, kan prima. Alleen zijn sommige routes naar de plaza sneller door de bospaadjes, maar dat skeelert weer wat lastiger! Maar het asfalt is er redelijk.
oh maar dat geeft niet - het zal meer zijn om rondom het huisje te skaten. Gewoon buiten spelen dus. Naar het plaza zullen we veelal met de auto gaan .
Het is een autovrij park, dus die skates zullen wel goed van pas komen. Zeker als je achterin zit. De wandeling is dan gerust 20 minuten naar de plaza. De auto mag alleen het park op op de aankomst en vertrekdag (mits je een invalidekaart hebt).
Oma gaat mee - zonder scootmobiel -dus de auto mag mee . Dus dat scheelt. Ondanks dat nemen we ook fietsen/step mee. Skates zijn écht voor rondom het huisje (en ja... we nemen weer véél te veel mee )