Hmm, ik heb zojuist iets stoms gedaan. Heb op veilingen.nl een week vakantie in een volledig ingerichte bungalowtent (dus koelkast, keukentje etc.)gewonnen voor maar 80 euro. Tot zover gaat alles nog goed. Ik zag dat je je huisdier mocht meenemen, in mijn geval 2 honden. Mijn man had een paar weken eerder al aangegeven dat hij desnoods 2x zou rijden om de honden ook op plaats van bestemming te krijgen. Het past allemaal niet in 1x in de auto. Maar....ik ben vergeten dat we de honden niet alleen kunnen laten in zo'n tent. En dan vind ik er echt niets aan. Dus ik bied hierbij mijn vakantie aan. De aankomstdatum is 15 juli en vertrekdatum is 22 juli. Een hele week dus! Voor 75 euro mag je hem overnemen! Ik heb er totaal 84 euro voor betaald. Er is een fantastisch subtropisch zwembad op het park aanwezig. Ook een peuter en een kleuterbad, sauna, whirlpool etc. Bungalowtent op Recreatiepark De Berckt (Baarlo, Limburg) Voor 4 tot 6 personen (6e bed te plaatsen in de woonkamer) Week Data Aankomst: vrijdag 15 juli 2011 vanaf 15:00 uur Vertrek: vrijdag 22 juli 2011 voor 10:00 uur Exclusief Verplicht 0,83 p.p.p.n diverse heffingen 2,35 milieuheffing p.n. 16,- servicekosten 8,50 p.p. lakenpakket Deze kosten betaal je op het park Optioneel 7,- per huisdier per nacht (maximaal 2) 10,- extra schoonmaakkosten bij huisdier
Het is dat ik volgende week zoveel afspraken heb staan, want anders maar ja, daar heb jij niets aan natuurlijk....
Je kan ze toch gewoon in een bench doen met slot erop? Dan kan niemand ze stelen...en zij breken de tent niet af. liefs
Het zijn 2 grote honden, waaronder 1 bouvier. Thuis hebben ze nog nooit iets kapot gemaakt, en hebben ook geen bench. Nooit nodig gehad dus. Maar ze zijn heel erg waaks, daardoor ben ik bang dat die tent eraan gaat. Maar goed nieuws! Ik ben de vakantie kwijt! Deze kan dus gesloten worden.