Op internet ben ik een beetje aan het speuren en vind de Quinny Fashion (kinderwagen om te bouwen tot buggy) Voor zo'n 50 euro staan er zulke wagens te koop, zien er ook nog erg goed uit. Wat is jullie mening/ ervaring over deze wagen? (ps we gaan hem iig 2ehands kopen, hebben nl al een wagen --zie album--, maar willen nog een 'normale' erbij.) Bedankt vast voor de antwoorden! Groetjes!
Ik heb m. Ook tweedehands. Hij bevalt mij heel goed, alleen kun je m niet inklappen met de reiswieg erop. Dat is wel vervelend, die moet je er dus telkens afhalen. Maar als je m als buggy gebruikt, zoals ik nu, dan is ie perfect. Hij is stabiel, rijdt lekker en goede vering. Als buggy kun je m ook in z'n geheel inklappen. Ik ben er heel blij mee!
ik hou zelf nooit zo van 2derhands, dus wij kopen een nieuwe. als hij nog is goede staat is , en aan de eisen voldoet voor jullie, waarom niet ? 50 euro is idd een koopje
Wij hebben ook n quinny fashion, en vinden t tot nu toe n pracht ding. Alleen nog niet veel ervaring mee met rijden ed. Past netjes in onze citroën c3 (weliswaar net aan). Ook 2ehands gekocht op marktplaats bij ons in de buurt.
Ik ben niet iemand van perse de nieuwste modellen, maar hij is mij wat te verouderd eerlijk gezegd...
oké bedankt tot nu toe. ik heb nu op 3 een bod gedaan, ik vind ze echt leuk. @ maisy: ik bedoel quinny fashion model 2001/ 2002... vind je die zo verouderd? vond ze eigenlijk juist wel modern nog...
Ohhh ja dat maakt het anders ach ik vind zolang er maar een zwenkwiel opzit vind ik t prima ook al ben ik een echte Quinny fan, zonder zwenkwiel erger ik me dood.
Nee hoor je hebt zwenkwielen (draaiwielen) in 3 en 4 wiel versie, het is dan gewoon zo dat meestal de voorwiel(en) meedraaien zodat je niet bij elke bocht de hele wagen hoeft op te tillen van voren, ik vind dat gewoon heel irritant. Snap je het nog?
jaja ok dan snap ik het... maar daar kom je zeker alleen achter door er eerst mee te rijden of niet? of kan ik dat gewoon steeds aan de eigenaar vragen?
Ja natuurlijk! Het heeft wel of geen zwenkwiel Heb je geen vrienden met kinderen? Kan je hun wagens ff uitproberen met of zonder zwenkwiel, of in de babyzaak natuurlijk!
Female, kun je gewoon aan de eigenaar vragen. Die van mij heeft het niet, maar ik mis het niet. Ligt er ook aan wat je gewend bent denk ik...
Dat klopt sweetangel maar ik moet wel zeggen dat sinds ik 1 met zwenkwielen heb ik never nooit meer een zonder wil.
Klopt Maisy, heb ik vaker gehoord... Maar als je het niet gewend bent, kun je het ook niet missen he En voor de rest vind ik het een superwagen. Stabiel ook, vooral voor een driewieler!