Ha meiden.. Wie heeft er ooit een mystery park geboekt bij bungalows.nl?? In welk park kwam je toen terecht van Centerparcs? Wat voor huisje?? En hoelang van te voren hoor je naar welk park gaat? Heb je kans dat je naar het buitenland moet rijden? Kan je voorkeur op geven hoelang je ongeveer wilt rijden met de auto tot het park?? Ik hoor heel graag van jullie! Liefs
Wij doen dat elk jaar in de zomer! Echt super en scheeld veel geld. Ligt eraan wat je boekt wij hebben vaak 4 persoons geboekt en kregen vaan een 6 persoonscottage of een 6 persoons kindercottage. WE zijn een keer op heijderbosch geweest en kempervennen. Maar je gaat eigenlijk wel naar alle parken. Als je mijn centerparcs hebt staat het daar een week 1,5 week ervoor op! Anders krijg je een mail van centerparcs 5 dagen van te voren ofzo. Je kunt geen voorkeuren opgeven. Ik vind het echt een aanrader groetjes,
Wij hebben ook via mystery park geboekt volgens vrienden die zijn er altijd goed over te spreken. Die zijn al 2x naar kempervennen geweest. Je krijgt 5 dagen van te voren te horen waar je naar toe gaat. Scheelt ons voor 4 man+2 baby,s voor een huisje van 6 pers toch 200 euro
ik ben toevallig vrijdag terug gekomen van een midweekje centerparcs. wij hadden ook een mystery geboekt. wij vertrokken maandag en hebben zaterdag daarvoor te horen gekregen waar we naar toe gingen. wij gingen naar port zelande en kregen een 4 persoons cottoge. dit hadden we ook geboekt. wij zijn er erg tevreden over en boeken dit nu al een paar jaar.
Leuk! Bedankt voor jullie reacties. Kga er eens overnadenken... Het scheelt dat alle parken van cp leuk zijn...
Vorig jaar dec. gedaan, wij kwamen terecht in Port zelande. 2 pers. huisje geboekt en gekregen. Is zeker aan te raden, scheelt behoorlijk in de portomonnee. Wij kregen 5 dg. van te voren bericht en als je mystery park boekt blijf je volgens mij gewoon in Nederland zo ik nog weet. Je kunt verder geen voorkeur aangeven, wij wonen in het noorden en komen daardoor al snel in het zuiden uit, maar dat wisten we toen we gingen boeken. Ik zal zeggen doen!
Wij hebben in september een mysteriepark geboekt voor een weekje. Dit is ons erg goed bevallen. Wij kwamen met z'n tweeën in een 6 persoons kindercottage op de kempervennen in brabant. Qua prijs scheelde het enorm, en het park was super. Voor ons is een mysterieboeking absoluut voor herhaling vatbaar!
Ja Kempervennen is idd super en dan met zn 2e in een 6 persoonhuisje! Geweldig.. Je heb het dus getroffen. Kdenk dat we het ook maar gaan doen... Leuk!!
wij hadden het ook gedaan. kwamen in een zespersoons cottage terecht op heijderbos! super en zeker voor herhaling vatbaar. als je boekt kom je altijd in nederland terecht. zijn 6 parken die eraan meedoen: -heijderbos -huttenheugte -kempervennen -port zeelande -eemhof -nog een weet niet meer
Wij boeken dit altijd! Veel goedkoper! Wij zijn al in de kempervennen terecht gekomen, het meerdal en de eemhof. Bij de eemhof hadden we 4 persoons geboekt maar hebben een 6 persoons huisje gekregen, lekker hoor!!! Ik ga binnenkort voor mei weer boeken!
En wat gaaf dat de erperheide en de vossemeren tegenwoordig ook mee doen! Of je nu naar de kempervennen moet rijden of naar 1 van die 2... scheelt 40 km hooguit!
ah ik zat op de site van centerparcs te zoeken. hmm lijkt me wel wat voor in juni Zie alleen je kan nu nog niet boeken voor juni maar dat is niet erg. was meer al beetje voor de prijzen aan het kijken
hoogseizoen is het wel een stuk duurder hoor. !!!! wij waren in het hoogseizeoen voor midweek 6 personene evengoed nog 500 euro kwijt!
we willen dit ook gaan boeken. we wonen in groningen en zijn bang dat we terecht komen bij de huttenheugte. Niets tegen op het park hoor. Die is super. Maar het park en de omgeving kennen we inmiddels al op ons duimpje. Dit is ons enigste struikelblok om te gaan boeken. ik denk er nog even over na. het klinkt allemaal wel heel leuk !!!!