Wij gaan eind februari / begin maart een weekend weg. Nu twijfelen we tussen een dagje Efteling of toverland. Kinderen van 4 tm 11. Wat zouden jullie doen? Efteling is een flink stuk duurder en is het in die periode ook leuk? Wat zijn jullie ervaringen?
Zou het van het week laten afhangen. Efteling vind ik super maar als het net dat weekend slecht weer is kun je misschien beter naar Toverland gaan.
Toverland niet doen als het nog winter periode is. Dan is het alleen leuk voor een halve dag met kinderen tot geschat 7/8 jaar vind ik dan
Toverland is dan idd alleen de hallen en boosterbike. Als het echt regent zou ik dat doen anders niet. Is wel stuk goedkoper als Efteling.
Efteling is dan zeker leuk! Wij waren in februari en hadden geen mooi weer, maar ons heerlijk vermaakt en we hoefden nergens in de rij.
Efteling...zonder twijfel. Sowieso omdat ik dat een veel leuker park vind. Ja, zeker duurder maar ik vond de prijzen van toverland ook niet mis en al helemaal als t buiten nog gesloten is. Efteling heb ik ook plezier als t minder mooi weer is! Voor kinderen sowieso veel binnen attracties.
Even inpikken, maar is Toverland sowieso een slecht plan dan in de winter? Wij zijn komend weekend in de buurt, en het leek me wel leuk? Kinderen zijn 2,5 en 6 jaar oud.
Voor die leeftijd is het zeker wel leuk. Maar je hebt alleen de hallen en booster bike. Rest is dicht. Maar die leeftijd zal zich daar wel vermaken.
Hoezo toverland kost nu 12,50. In de zomer doet toverland qua attractieaanbod niet onder voor de efteling. Zeker de nieuwe themawerelden zijn echt gaaf.
Voor kids van die leeftijd is het super leuk en voor 12,50 zou ik het meepikken. Als volwassene vind ik het leuker als buiten open is omdat je dan zelf ook wat leuks hebt
Natuurlijk is de Efteling duurder. De kwaliteit en hoeveelheid attracties is veel hoger. En het is ook leuk voor oudere kinderen en volwassenen.