camping Bella Italia in juni?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door misslizzy, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    Hai wij hebben geboekt.. het wordt bella italia een camping aan het Gardameer. we gaan de tweede en derde week van juni. We nemen onze eigen tent mee. En gaan met een meisje van dan bijna een half jaar en een meisje van bijna 3.. iemand goede tips? Hoe is de tempratuur daar in die periode? Wat voor dekens moeten ik bijv. voor de bedjes meenemen.
    En wat is slim twee campingbedjes of kan de oudste al op een matje? Ze slaapt al wel in een groot bed.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wij zijn in 2010 geweest ook in juni. Leuke camping en toen gelukkig nog niet zo heel druk.
    Het weer was niet geweldig, veel regen en onweer gehad. Op de dagen dat het goed weer was was het ongeveer 25 graden. Op mindere dagen was het overdag 20 graden.

Ik zou persoonlijk je oudste ook in een campingbedje doen, ligt toch wat hoger dan op een matje.
    En dekens zou ik zeker weten meenemen, wij hadden in de nacht ook dubbele dekens om. En wij sliepen in een stacaravan

3. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Ik hoop goed weer want wij zitten er vanaf 11 juni haha...

4. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @jada O bah regen en onweer dat klinkt niet leuk. Nou dan gaan we voor de zekerheid idd maar voor twee campingbedjes.. Wij gaan met onze eigentent. Ga dan denk ik ook maar zo'n klein kacheltje lenen.
    Heb je nog leuke tips voor uitstapjes? of lekkere eettentjes?
    En kon je met die temp al in de zwembaden zwemmen?

@Jem wij zitten er vanaf 16 juni.. dus idd duimen voor mooi weer.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    We hebben niet heel veel uitstapjes gedaan omdat onze mannetjes 18 maanden waren en hun natuurlijk nog sliepen in de middag.

We zijn een dag naar Verona geweest, hele mooie en leuke stad. En dorpje verder meende Lazio heb je 1 dag in de week een hele leuke markt. We hebben een hele leuk rit langs het gardameer gemaakt, super knusse dorpjes met erg lekkere eet tentjes.

Wij zijn niet vaak uit eten geweest, veel gekookt in de stacaravan. 2 keer op de camping gegeten in dat restaurant, dat was best lekker. Die pizzaria daar vonden we niet lekker.

We hebben wel gezwommen in het zwembad op mooie dagen, weet eerlijk gezegd niet meer of het water warm was. Het meer was wel koud toen.

Misschien nog een tip: neem water schoenen mee als je gaat zwemmen in het meer want er liggen daar allemaal stenen en ook allemaal stukjes glas. Mijn man had zijn voeten toen open.

Rijden jullie in 1x keer? Wij hebben een overnachtiging gedaan in Munchen. In een heerlijk hotel, we hadden een woonkamer en slaapkamer apart voor nog geen 100 euro met ontbijt. En dat voor 4 mensen. Als jullie nog wat zoeken laat het me dan maar weten dan zal ik even uitzoeken welke hotel dat was. Was heel prettig want onze mannen konden al lekker op bed, en wij zaten nog even in de woonkamer.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.203
    113
    Brabant
    Wij waren er vorig jaar in mei/juni.
    14 dagen lang 25+ graden gehad. Heeeerlijk. Alleen maar zon!
    1 dag bewolkt en 1 dag regen/onweer.

Zwemmen was goed te goen, t water vond ik wat koud, maar dat zal in juli niet anders zijn.

Uitstapjes: we zijn gewoon een beetje in de omgeving gaan tuffen. 1 keer naar verona geweest, was leuk!
    Eettentjes: op de camping genoeg keuze!
    Oja, het dorpje zelf is ook heel leuk! Gezellig heen te lopen, langs t water:):)
    Ohhh ik wil weeheer:):)

Oja, moet zeggen dat wij wel het weerbericht hebben afgewacht, dus of heg in juni altijd zo lekker is weet ik niet;)

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wij hebben veel op de camping bij pizzeria gegeten vonden het wel goed en in het dorp zelf kan je eten

8. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Wij gaan er dit jaar voor de derde keer heen. Het eten op de camping vonden wij prima. De vorige keren zijn we in september geweest en toen was het water best koud van het zwembad maar daar leek Myrthe geen last van te hebben. Nu voor het eerst in juni, de gastheer van de touroperator zei toen dat je in juni meer kans had op mooi weer als in september dus hopelijk gaat dat dit jaar ook op!

9. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    klinkt allemaal goed dames.
    Heb er al zo'n zin in.. maar wil wel ZON haha
    Denken jullie dat je er iets aan hebt om de fietsen mee te nemen? wij hebben zo'n fietskar waar de jongste ook in kan en dan kan je daarmee wandelen. Of is de omgeving beter te voet of per auto te verkennen?

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    haha wordt nog gezellig, wij gaan zitten er vanaf 9 juni, lekker 15 dagen in een stacaravan. hoop idd op heeeel veeeeel zon :)

Misslizzy volgens mij kan je fietsen op de camping huren, dat wilde wij graag wel dus hoop wel dat ze een kinderfietsstoeltje hebben. Misschien maar effe mailen

11. misslizzy

misslizzy Bekend lid

12 sep 2008
    510
    0
    0
    amersfoort
    @ stefanie.. leuk een stacravan.. ik hoop ook op zon heb net toevallig op zoover de foto's van andere bekenen.. mhmm jummie zag er plaatjes van pizza's en vers fruit.

12. jem1979

jem1979 Niet meer actief

@ Stefanie, van welke touroperator hebben jullie de stacaravan?? Wij hebben er ook 1 en we zitten nog centraal ook. Helemaal super!

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wij hebben via vrij uit geboekt, we hebben een happy camp sta caravan, maar ik heb gene idee waar wij zitten. Staat ook niet iop de dicumenten maar dat komt misschien nog.

Ik vond het echt niet duur, wij hebben in januari al geboekt en betaalde 600 euro voor 15 dagen. Was zo'n actie van 10+4 dagen gratis en vroegboekkorting.

14. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Mag ik even wat vragen aan de dames die hier al zijn geweest?? Welke overnachtingshotel hebben jullie toen geboekt?? Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een hotel voor de terugreis maar ik kan niks vinden qua goedkope prijs, (de heenreis hebben we wel, in Munchen) Ik heb de F1 hotel gekeken, maar die bied dus alleen een kamer aan voor 2 pers. en er mag geen kindje van 3jr bij.

15. jem1979

jem1979 Niet meer actief

Stefanie, wij hebben de eerste keer daar ook via vrij uit maar kregen niet van tevoren te zien waar we zouden komen te staan. We staan dit jaar wel op het paadje waar we het eerste jaar hebben gestaan alleen zijn we nu via gustocamp in een hele nieuwe caravan.
    Wij gaan eerst 10 dagen naar Toscane en daarna 10 dagen naar Bella!

Bruce, sorry kan je er niet aan helpen. We hebben op de heenreis wel een hotel maar terug gaan we in 1 keer rijden.

16. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Je weet het pas zodra je incheckt waar je zit, dus hoe vroeger je incheckt bij de camping hoe meer voorkeur je heb waar je wilt staan bijv dichtbij zwembad of speeltuin etc), want vrienden van ons zijn daar verleden jaar geweest en hebben dus hun voorkeur doorgegeven en hun werd verteld dat ze zo vroeg mogelijk moesten inchecken. ( Je kan sowieso je voorkeur aan de reisorganisatie doorgeven maar word niet gegarandeerd mits je een essentie doorgeef)

Wij betalen ook niet zo heel veel hoor, dacht nog geen 350 eurie voor 2 weken en dan in begin sept. voor een 3 km stacaravan en hadden dit begin nov al geboekt.. :D

17. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.748
    113
    zuid-holland zuid
    @bruce2004 als je door oostenrijk naar italie reist kun je overnachten in de zugspitsregion bij Lermoos in de buurt. Daar zijn wintersporthotels die in de zomer erg goedkope overnachtingen aanbieden. Wij hebben daar 2x voor 45 euro p nacht gezeten incl ontbijt en kinderbedje. Even zoeken op booking.com voor de goedkoopste!

18. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
    Dank je, maar in Oostenrijk overnachten heeft heen nut, het gaat om de terugreis en dan zouden we net pas rijden om gelijk te gaan overnachten, wat jij bedoelde was voor de heenreis, maar de heenreis hebben we wel wat kunnen vinden. We hebben gister gelukkig wat gevonden, in Karlsruhe voor 57 euro en dan zitten we halverwege.

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Wij overnachten in etap hotels in DL, ik wild egraag 's nachts kunnen aankomen en dat kan daar

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    #20 Zus, 7 mei 2012
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
    @Jem1979, wij willen volgende week naar Bella Italia via Gustocamp. Welke type caravan hebben jullie, de sunset superieur? Weet jij waar deze liggen op de camping, is er speelruimte om de caravan en is het het drukke straatje naar het zwembad toe? Kan namelijk geen plattegrond vinden.

Deel Deze Pagina