Camping bella italia

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door xxmamaxx2016, 19 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Hoihoi!

Wie heeft ervaring met deze camping? :) wij hebben geboekt en mega veel zin in!

We weten dat er heel veel nederlanders komen naar deze camping. Dus vast bekend bij iemand hier??

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.478
    3.933
    113
    Vrouw
    Wij zijn er een aantal jaar geleden geweest.
    Ik hou wel van mega campings en dat is het ook wel. We waren in juni en toen stond het nog niet helemaal vol.
    Zwembad is erg leuk, maar vond ik al wel erg druk toen wij er waren. Faciliteiten op de camping zijn verder prima. En een prima ligging om uitstapjes te maken.

Veel plezier!

xxmamaxx2016 vindt dit leuk.
  3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wij zijn er drie keer geweest. Wel altijd in mei of september, dus gelukkig nog niet zo heel druk dan.
    Ik ben doorgaans geen fan van megacampings, maar heb me er prima vermaakt. Voornamelijk wegens de ligging, en Peschiera is erg leuk (en ideaal dat je er zo naartoe loopt).

4. xxmamaxx2016

Wij gaan van 28 mei t/m 8 juni dus ook een fijne tijd. Niet in het hoogseizoen. Wel spannend we gaan met de auto voor t eerst met ons zoontje van dan 1,5 :)

5. Whysteria

Leuk!
    Houd er rekening mee dat je bij aankomst eerst moet registreren bij de receptie (ook als je een stacaravan via een andere partij boekt). Ook in het laagseizoen staat er doorgaans een mega-lange rij. En ze staan erop de polsbandjes persoonlijk om te doen, óók bij de kinderen. Die moet je er dan ook weer bijslepen in de chaos. Dit vond ik één van de minpunten van Bella Italia. Maar goed, het is even een uurtje afzien, en dan is het ook gebeurd.

6. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben er drie keer geweest tot nu toe. Alle drie keer in het hoogseizoen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik bij de eerste twee keer zelf een tiener was die met haar ouders op vakantie was. Dus dan kijk je anders tegen zo’n camping aan. Laatste keer was ik in de 20 en zonder kids.

Ik vind het echt een super toffe camping. Heel groot, maar super veel goede faciliteiten, mooie zwembaden, goede beveiliging ( soms iets te goed, of ze nemen het beveiligingen iets te serieus)
    Peschiera zelf is een leuk stadje. Er stopt een bus bij de ingang van de camping waar je dus zo op kan stappen. Maar hoe het met kleine(re) kinderen is pal in het hoogseizoen, daar kan ik helaas niks over vertellen. Persoonlijk denk ik niet dat ik er snel met
    jongere kinderen heen zal gaan. Maar ik heb er als tiener echt super vakanties gehad. Tip: Wij gingen vaak zwemmen in het zwembad bij de appartementen/hotel. Hier was het rustiger en minder druk.

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.478
    3.933
    113
    Vrouw
    Oh ja, dat registreren... Daar ben je idd heel wat tijd mee kwijt. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of zoontje van 1,5 ook dat bandje om moest.

8. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.025
    5.240
    113
    Wij zijn er een dag op bezoek geweest. Mega camping bomvol Nederlanders. Erg druk en chaotisch. Veel lawaai. Niet mijn idee van een vakantie met jonge kinderen.

9. Whysteria

Op die leeftijd hoeft het inderdaad wellicht nog niet - maar met mijn zoon van indertijd een jaar of 2,5 - 3 waren we wél de Sjaak...

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Leuke camping, genoeg te doen, leuke zwembaden. Wij zijn hier geweest met onze dochter van toen 11 maanden en was allemaal heel goed te doen.

11. xxmamaxx2016

Bedankt voor de reacties. Zo te horen een prima camping. Ja drukte en lawaai maar dat hoort er toch een beetje bij vind ik :) ik ging van jongs af en met mijn ouders naar campings in frankrijk, spanje en italie dus neem het nu over met mijn eigen zoontje. :D

12. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.882
    9.393
    113
    Gelderland
    Wij zijn er een paar jaar geleden geweest en dan in een stacaravan. We hadden toen 2 weken voorseizoen en 1 hoog. Die laatste week was het erg druk en dit kon je vooral bij het zwembad goed merken. Het bad was fantastisch, wel koud bij dat speelding. De afstand naar het dorpje was echt perfect. Wij liepen bijna elke avond even richting het centrum wat ook echt heel leuk was. Omgeving genoeg te doen en te zien. Voor ons is het te massaal en te druk maar als je dat niet erg vind dan ga je echt een hele fijne vakantie hebben. Veel plezier met alle voorpret!

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Leuke camping. Het staat wel allemaal hutje mutje en je moet goed uitkijken waar je je auto parkeert.

Geweldig vuurwerk van de camping.

Zwembaden mooi maar wel enorm koud. Peschiera is leuk om naar toe te lopen.
    Het enige wat ik echt een drama vond was het inchecken, daar zouden ze eens iets aan moeten doen. Heeft anderhalf uur geduurd voor we ingecheckt waren.

Whysteria vindt dit leuk.
  14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    8jaat geleden 3jaar aan een geweest en aan komende zomer gaan we weer wij vinden het een mooie camping

Deel Deze Pagina