Weekend weg in NL of goedkoop vliegen, tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door liefwolkje, 22 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Al 3 jaar lang ga ik elk jaar een weekendje weg met mijn beste vriend. We zijn afgelopen jaren geweest naar: Londen, Parijs en Turijn. Dit jaar willen we graag weer gaan, in december. Alleen aangezien hij net een nieuw huis heeft gekocht zou het fijn zijn als we deze keer iets goedkoper weg kunnen. Hij zat te denken aan een stad binnen Nederland omdat je dan in ieder geval vliegkosten kunt besparen. Maar welke stad is leuk?

Zelf vind ik Nederland niet zo, dus als iemand een optie heeft voor een stad buiten NL waar je goedkoop heen kunt vliegen (of goedkoop met de trein) dan hoor ik het graag!

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Antwerpen? Genoeg te doen en je kunt er met de trein heen! En anders kun je ook nog denken aan Düsseldorf, Hamburg of Frankfurt met de trein

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.951
    113
    Vrouw
    Praag! Hotels zijn ook goedkoop en daarbij is de stad ook leuk in kerstsfeer gedompeld.
    Barcelona kan je ook wel goedkope vluchten naar toe vinden, ooit vlak voor kerst daar een lang weekend (5 dagen) geweest voor €120, dat was dus inclusief vluchten en appartementen aan de ramblas. Ook hier heb je overal kerstsfeer, wat wel grappig is tussen de palmbomen.
    En geen idee of je in Londen bent geweest tijdens de kerst periode? Want dan is dit ook zeker een aanrader en goedkoop vliegen.

4. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik ben pas in Gent geweest en vond het echt super. Heel veel mooie architectuur en musea. Je zou Brugge ook nog mee kunnen pakken.

Hopsatee vindt dit leuk.
  5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.248
    11.829
    113
    Brugge. Wat een geweldige en prachtige stad is dat. Super veel te zien en te doen.

Hopsatee vindt dit leuk.
  6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Londen, Antwerpen, Lille, Gent, Maastricht, Praag, Dublin.

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.648
    5.686
    113
    Boedapest!

8. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Super fijne tips!! Ik had zelf totaal nog niet gedacht aan belgië. Dat vind ik wel een goede, dichtbij en inderdaad ook te bereiken met de trein.

9. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.384
    113
    Berlijn. Er gaat een intercity van Amsterdam naar Berlijn die op een aantal plaatsen in Nederland stopt. Als je op tijd boekt, is dat ook niet duur.

10. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Brugge en Gent zijn echt heel leuk!

Deel Deze Pagina