Is hier iemand weleens geweest? Het lijkt me heel tof… maar: - is het te begrijpen voor een 9-jarige die geen Frans spreekt? - is het te doen in het hoogseizoen of zie je dan eigenlijk niks en sta je de hele dag in de rij ? - is 1 dag ok, of heb je echt 2 dagen nodig? (Ik snap dat je niet alles kan zien in 1 dag, maar shows kijken is dat wel 2 dagen lang leuk?) - als je die avondshow “Cinescenie” er niet bij boekt, mis je dan echt heel veel? (Want het lijkt me veel te laat en te druk worden voor mijn jongste)
Sorry, geen antwoord op je vraag, maar dit ziet er echt waanzinnig leuk uit, heb het gelijk even opgeslagen voor als we eens in die buurt zijn. Dus bedankt voor de tip
Wij zijn vorig jaar geweest, de kinderen waren toen 5 en 9. Het was fantastisch! We gaan absoluut nog een keer. Twee dagen heb je zeker nodig, helemaal in het hoogseizoen. Anders zie je maar vier shows ofzo, dat is zonde. De avondshow hebben we niet gezien en ik heb niet het idee dat ik het gemist heb. De kinderen konden de shows goed volgen. We gebruikten de app op de telefoon met de vertaling, en de kinderen hadden bluetooth koptelefoons. Dat is wel een must.
En hoe was het met de drukte? Had je zo’n fast pass (passe emotion) erbij genomen? Of was het zonder ook goed te doen? En vonden de kinderen het echt leuk genoeg voor 2 dagen?
De kinderen wilden nog wel twee dagen blijven. Alle shows zijn echt zo fantastisch. Een paar shows hebben we zekfs 2x gekeken. We zijn in de meivakantie geweest en hadden een fast pass. Die is echt wel heel fijn. Anders sta je zeker in de zomervakantie steeds een uur in de rij.
Ahh dat is nu vervelend, de pass emotion is al uitverkocht voor de dagen dat wij kunnen gaan… zou het wel de moeite waard zijn om zonder te gaan? Denk je dat je echt overal een uur moet wachten of alleen bij de grote shows?