In april gaan wij voor het eerst vliegen met onze meid! Ze is dan 21 maanden... We gaan dan naar Turkije naar het Titanic Resort! Nou was ik benieuwd of er iemand van jullie is geweest en hoe jullie het daar hebben gehad?! En ben je toen met kleine kindjes geweest? Hoe is het eten daar voor kleinere kinderen? We hebben natuurlijk wel gehoord dat het daar ontzettend mooi is van het reisbureau maar wil graag eens ervaringen horen van mensen die er zelf zijn geweest! Alvast bedankt!
Titanic resort, daar zitten heel veel nederlanders! Er is een reportage van gemaakt in Tis hier fantasties! (Ursel de Geer) Zag er wel heel erg mooi uit. Misschien kun je de aflevering terug kijken op internet ofzo? Weet alleen niet meer welke het was, maar ik weet wel dat het in het najaar van 2009 op tv is geweest.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest en het was echt super. Wij zijn toen in Maart geweest en waren er veel russen. Het leek bij het ontbijten, lunch, diner wel een slagveld. Verschrikkelijk mensen de russen, alsof ze echt nooit iets te eten krijgen, luidruchtig ook. Toen de meeste weer vertrokken was het hierlijk rustig en een fantastisch vakantiegevoel. Pas rond mei wordt er veel voor de kinderen georganiseerd. Maart en April zijn de nog iets koudere maanden, en zijn de animatieteams in veel gevallen nog niet in touw. Veel plezier alvast.
Op zoover.nl staan ook veel ervaringen, misschien heb je er iets aan. Ik ken het zelf niet maar het staat wel goed bekend
Wij zijn er geweest toen het pas open was. In mei geloof ik, maar toen was het wel erg koud. Water was ook niet verwarmd dus zwemmen was er jammer genoeg neit bij. Alles is wel heerlijk luxe en eten is uitstekend!
Mijn schoonouders zijn er geweest, en vrienden van ons ook. Allen waren er erg over te spreken. Hoe het voor kids is weet ik niet, ze hadden geen kids mee. Maar ik heb wel begrepen dat er uitgebreide buffetten zijn, dus daar zit vast ook iets lekkers voor de kids tussen. Al gekeken op zoover.nl of vakantiereiswijzer?
De baas van mijn man is er geweest, met zijn vriendin en hun kinderen. Zij vonden het geweldig. Zo geweldig zelfs dat ze nog een keer geweest zijn met zijn tweeën.