we hebben met Pinksteren het plan om misschien een dag naar Neeltje Jans te gaan, omdat onze zoon het op school over de Delta Werken gehad heeft. Nu hoor ik dat het best prijzig is en dat je er geen dag vol krijgt. Nu moeten wij best een eind rijden , dus wil ik graag horen van iemand die er geweest is of het een leuke dagtocht is.
Wij zijn in januari geweest. Hebben boottocht over de Oosterschelde gedaan. We hebben er wel aantal uren om gekregen. Het is vooral leuk als het mooi weer is en het watergedeelte is open. Verder kun je het natuurlijk combineren met een bezoekje aan bijv Middelburg of Veere.
Wij zijn er geweest en vond het grote afzetterij. Het is echt heel duur en het is het geld absoluut niet waard Ik zou ook even de recensies checken op internet , die zijn alles behalve positief
Meh.. Het was wel leuk, maar voor onze kinderen vooral het zwembad hoor. Kun je net zo goed een dagje lekker gaan zwemmen.
Wij vonden het wel heel leuk, maar ik zou er niet de volle pond voor betalen (we hadden kaartjes via ticketveiling). De stormvloedkering vond ik prachtig, mijn dochter van toen 4 mocht van mij niet mee kijken, want vond het wel gevaarlijk. De shows vonden we ook leuk en het waterspeeltuintje en de glijbaan waar je in een bootje af gaat. De grote waterspeeltuin zijn we niet geweest. Onze dochter vraagt nog wel eens of we nog eens gaan.
Oké bedankt voor jullie reacties, ik denk dat we er beter een keer langsga kunnen rijden en elders een leuke dag kunnen gaan maken
Waarom vond je het gevaarlijk? Gewoon een vraag hoor, ben er nooit geweest en kan me het even niet voorstellen Wij willen er graag een keer naartoe en las ook slechte reviews maar hoorde laatst van iemand dat het wel echt heel leuk is.
Je staat boven de kering, was bang dat ze zou vallen. Het water was heel wild en het waaide hard. Zal vast niet zomaar gebeuren (en ik ben een angsthaas), maar dat stukje naar buiten zijn we even om de beurt gegaan.
Ik vind het er super leuk.. en onze kinderen ook. Het is nog leuker wanneer het mooi weer is... dan kunnen ze ook spelen in het splash gedeelte. ( dus zwemkleding mee ) We hebben vorig jaar ook meegevaren op de rondvaart, op zoek naar zeehondjes... ook dit vonden onze kinderen leuk! Ervaren hoe het is wanneer het hard stormt ( stormmachine ) ook een ervaring voor hen. Shows ook leuk genoeg! Wat mij betreft een aanrader en het geld waard. Wij vermaken ons er altijd ( komen er ieder jaar wel een keer ) ...
Ik ben ook een angsthaas (ga er zelfs voor naar de psycholoog) maar er zit toch een hekje Maar snap ook wel dat het misschien spannend is met harde wind.
Ik ben ook behandeld voor een angststoornis, maar ik kan zulke dingen gewoon niet doen met mn dochter van 4, krijg ik gegarandeerd een paniekaanval. Ik zie haar dan alleen maar vallen. Maar daarnaast is het echt best eng hoor met een kind .
Die revieuw had van mij kunnen zijn. Al vond zoontje het plash gedeelte erg leuk. Verder was t mwah in ieder geval zijn geld niet waard.. En wat betreft die dierenshow daar heb ook ik met verbazing naar gekeken... Kusjes voor geldarme dieren