Camping de paal

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door fairy2011, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij willen volgende zomer naar camping de paal. Uiteraard heb ik al veel verhalen op zoover gelezen, maar ik ben juist heel erg benieuwd naar welk veldje leuk is voor kids van dan 5 en 7 jaar.

Iemand goede tips of zijn de speeltoestellen op alle veldjes redelijk hetzelfde? Kan wel iets zien op de site zelf, maar niet heel duidelijk.

Ervaringsverhalen van deze zomer zijn ook heel welkom!

Youtan vindt dit leuk.
  2. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Camping de Paal is leuk. We zijn er al verschillende keren geweest. Met name weekendjes of korte vakanties voor erbij. Onze kinderen (nu 6 en 9) vinden het geweldig om daar te zijn. Afgelopen zomervakantie zijn we er ook weer een week geweest.
    Ik ga er vanuit dat jullie een caravan oid hebben. Ik zou dan sowieso gaan voor een veldje met speeltuintje (geen straat). De speeltuintjes zijn vergelijkbaar. Een schommel, glijbaan, speelhuisje en zandbak. Welk veldje je staat maakt niet zoveel uit. Ik zou wel een beetje centraal bij de grote speeltuin gaan staan. Dan kunnen de kinderen er makkelijk zelf naar toe lopen, bv 81-88.
    Het is een heel kindvriendelijke camping. Auto's moeten centraal geparkeerd worden, dus er is minimaal verkeer. Het zwembad is heel erg geschikt voor kinderen zonder diploma. De zandwegen achter de camping zijn supergaaf. Onze meiden zijn niet zo van animatie op een Camping, maar de vivaclowntjes vinden ze super.
    Oh Ja, en er zijn geen vaste plaatsen daar (wel seizoensplekken), dus er hangt geen ons-kent-ons sfeertje.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83

Wij gaan idd met eigen spullen. Bedankt voor je reactie, klinkt allemaal erg leuk!

4. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.385
    113
    Vrouw
    Broek
    De Paal is leuk! Ik zou juist graag vlak bij de Biebelebontse Paalbergen staan, daar vermaken mijn kids zich de hele dag.

Geen ervaring welke veldjes, wij gaan altijd gewoon dagjes, wonen in de buurt .

fairy2011 vindt dit leuk.
  5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik kom er net vandaan, letterlijk het laatste restje zand net van de kinderen afgepoetst.
    Wij stonden op 812 en vorig jaar op 834. Toen liet ik de kinderen nog niet los. Dit jaar mocht de oudste van bijna 6 overal heen behalve het zwembad. Hij was super trots want hij mocht zelf naar de receptie. Wat die daar uiteindelijk heeft gedaan geen idee maargoed waar ik wel ben achter gekomen is dat een plek vrijwel achter de grote speeltuin of rechts van het zwembad fijner zou zijn als het zo warm zou worden net als dit jaar dan heb je wat schaduw van de bomen want ik smolt weg vorige week zonder enige schaduw. Elk veld heeft inprincipe een speeltuin maar ik denk gezien de leeftijd van je kids als je de eerste paar kee emet ze meeloopt en daarna goed leert welk veld je staat ze je terugvinden.
    Nog een tip ga vooral niet zoeken dan ben je wel een tijdje onderweg! Veel plezier met boeken. Hier nog 2 kinderen die volzitten van de clowntjes en nu met knuffels van de clowntjes slapen

6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Wij zijn vrijdag terug gekomen van de camping. We stonden op plek 27 en dat was echt super.

Echter las ik hierboven dat er geen "vaste" plekken zijn dat is niet helemaal zo. Wij stonden naast mensen die al 36 jaar op dezelfde plek stonden en voor volgend jaar is ons veldje (wolkje schaap) al bijna helemaal volgeboekt met mensen die er al jaaaaaren staan. (Waaronder 3 caravans amsterdammers)

Je kan nu al een voorreservering doen met een nummer en ik geloof ik oktober kan je echt boeken op plaats. Ik denk dat je in oktober al goed kan zien welke veldjes al aardig vol staan welke van vaste gasten zijn..

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Waarom wil je zo lang op camping de Paal staan..?? Als je kleine kinderen hebt, oké. En jaren later als je kleinkinderen hebt.. Maar in de tussentijd is er toch niet veel aan:D
    Maar ik bedoelde eigenlijk ook sta-caravans enzo. Die het hele jaar blijven staan. Vaste gasten blijf je houden, maar het heeft geen invloed op de sfeer van de Paal. Vind ik dan hè..

8. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113

Haha ja die mensen kwamen al voor ze kids hadden en nu met kleinkinderen enz..

Die amsterdammers waren iets minder gezellig kon amper een goedemorgen vanaf maar bij deze mensen niet hoor ;)

Maargoed ik ben zelf ook niet gezellig smorgens hoor hahaha vond het wel een gezellige camping verder. En de kindjes vinden elkaar toch wel

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Leuke camping, super voor jouw kids. Wel op tijd boeken, want het zit snel vol!

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Thanks, ik heb inmiddels geboekt!

Lynx vindt dit leuk.
  11. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.557
    113
    Weet niet meer welk veldje wij hebben gestaan maar het is echt een hele leuke camping met een mooi binnen en buitenbad.

De musicals en andere avondprogrammas erg leuk!

Deel Deze Pagina