hoihoi Ik zoek tips, waar laten jullie je peuter/kleuter aan tafel aan zitten? met stoelverhoger? of speciale stoel? gr brenda
ga je naar een camping of hotel? in hotels hebben ze meestal wel kinderstoelen staan. wij gaan naar de camping en nemen dan altijd de kinderstoel van ikea mee. ideaal ding voor op vakantie
we gaan camperen, maar in die stoel past en wil mijn zoon van 2,5 echt niet meer... voor de baby nemen we die wel mee.
Wij hebben zo'n blauwe uitklappicknicktafel met stoeltjes eraan vast gekocht. Ideaal. Mijn zoon is er gek op, hij kan overal goed bij met eten, kan er lekker aan kleuren en spelen. Hij vind het ook supergezellig als wij er ook aan zitten om even met zn drieen wat te drinken. Ze zijn op het moment bij de kijkshop in de aanbieding voor Eur 24,95. Dit is echter geen zware kwaliteit. Ikzelf ben wat zwaarder dus hebben wij een zware kwaliteit tafel gekocht bij de kampeerwinkel. Dus ik kan er ook gewoon aanzitten.
Onze jongste gaat dit jaar in de bekende Ikea kinderstoel. De andere 3 zitten op van die vouwstoeltjes. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.veneboer.com/upl/images/foto_847__original.jpg Allemaal hebben ze zelf een dier uitgezocht. We nemen een klein campingtafeltje extra mee, met verstelbare pootjes, die zetten we dan laag, hebben ze hun eigen tafel. Ideaal!
Mijn dochter had vorig jaar ng de inklapbare kinderstoel van bardani, maar dit jaar zit ze op haar knieen op een gewone stoel. Gaat best goed met mijn mini-meis, qua lengte past ze makkelijk in de ikea (zit broerlief in omdat de bardani weer te ruim was voor hem), maar dat is niet cool als je al 3,5 bent.
hoihoi Nou onze oudste gilde met anderhalf al moord en brand, die wilde echt niet meer in de Ikea stoel. hihiihih Maar hij is erggg snel met zijn ontwikkeling. Dus ja..... hij zit nu op de triptrap. Ik zit rond te kijken en denk dat een stoelverhoger wel iets is, ook makkelijk mee te nemen. gr brenda