Camping Dordogne

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Dani88, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Wie heeft er een leuke tip qua campings bij de Dordogne?
    Ik heb me al helemaal suf gezocht maar vind het zo moeilijk.
    We zoeken een kindvriendelijke camping met een leuk zwembad en glijbanen. We gaan met onze eigen caravan dus het sanitair moet ook schoon en netjes zijn.

Alvast bedankt!

2. maviju

maviju Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.080
    128
    63
    Ik lees met je mee. Wij willen misschien zomer 2019 ook naar de Dordogne.
    Weer eens een andere omgeving en niet al te ver rijden.
    Ik ben alleen een beetje huiverig voor het weer daar.

Dani88 vindt dit leuk.
  3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn een paar jaren terug naar le grand dague geweest.
    Hele kind vriendelijke camping met mooie zwembaden.
    Het is wel net een nederlandse enclave, maar ik vond dat toen wel fijn. De kinderen waren klein en hadden meteen vriendinnetjes.

4. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Bedankt voor je reactie!
    Deze camping was mij ook al opgevallen, alleen lees bij de recensies slechte verhalen over het onderhoud van het zwembad. Heb jij hier iets van gemerkt?

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    De planken rondom het zwembad zijn inderdaad glad en kunnen splinters opleveren.
    Onze kinderen hadden altijd zwemschoenen aan en daardoor nergens last van gehad.
    Vriendin van mij is afgelopen zomer geweest en vertelde dat ze al wat planken hadden vervangen.
    Verder een super leuke camping hoor!

6. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Oke top! Goed om te weten!

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    Wij zijn afgelopen zomer en 2 jaar terug ook op la grand dague geweest, de camping is de laatste jaren erg uitgebreid en groot geworden vonden wij.
    Er lagen idd enkele planken los bij het zwembad maar ga er van uit dat dat nu wel opgelost zal zijn. Erg leuke activiteiten in het Nederlands, dagelijks een kids show en mini disco bijvoorbeeld.
    Het restaurant vonden wij erg slecht maar op 10 minuten rijden verschillende lekkere restaurants en winkels.
    Als je nog meer wil weten mag je het altijd vragen

aardbei1707 vindt dit leuk.
  8. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Wij zijn een aantal jaar geleden naar camping Le Pech Charmant geweest. De kinderen vonden het er geweldig. Speeltuin is leuk (wij stonden er tegenover), zwembad is goed genoeg, klein kinderboerderijtje en de kinderen konden toen 1 a 2 keer per week een rondje op een pony/paard. Verder organiseerden ze toen ook een avond waarbij de volwassenen lekker konden eten (zonder kinderen) want de kinderen werden vermaakt door een animatie team, kregen ook te eten en ze gingen een film kijken.
    Enige nadeel vonden wij de vele insecten, en dat kwam denk ik door de dieren.

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij zijn vorig jaar bij Les Peneyrals geweest wat erg goed bevallen is. Minpuntje was wel dat het een terrassencamping is en wij helemaal beneden zaten en het zwembad en winkel en restaurant boven waren. Maar verder hebben we er een hele leuke tijd gehad. Dit jaar gaan we naar camping Chateau le Verdoyer.

10. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Bedankt voor jullie reacties! Het is camping le grand daque geworden. Het ziet er geweldig uit, voor de kinderen alles wat ze nodig hebben!

aardbei1707 en consider vinden dit leuk.
  11. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Wij gaan in 2019 ook naar grand daque!
    We zijn dit jaar naar les peneyrails geweest ook erg leuk maar wat kleiner als grand daque. Wij vonden de omgeving erg leuk vandaar weer naar de dordogne!

Dani88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina