camping douce quietude

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by senna999, Jan 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    #1 senna999, Jan 17, 2014
    Last edited: Jan 17, 2014
    Deze week camping geboekt in st raphael, cote dazur.
    Nu las ik bij de uitgebreide info die je kan downloaden bij de touroperator dat kinderen vanaf 5 jaar en 1 meter lengte in het zwembad mogen. Leek me een vreemd verhaal.
    Mijn dochter van dan ruim 3 wil echt niet in de pierebak blijven de hele vakantie.
    Dus ik de camping gemaild en de touroperator. Nu stuurt de touroperator terug dat het zwembad wel mag onder begeleiding maar de glijbaan daar mag ze dan niet op.
    Heeft iemand hier ervaringen mee in frankrijk? en als we onze dochter op schoot houden op de glijbaan... zou het dan wel mogen? uiteraard kan ze er nog niet alleen vanaf.
    heb geen zin om veel voor de vakantie te betalen als er straks gezegd wordt dat het niet mag. en de email van de camping zal nog wel even duren aangezien camping nu dicht is.
    ik kan wel wijzigen naar een andere camping maarja dan vraag ik me dat daar ook af met de glijbanen.

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Wat ik voornamelijk kan vinden op google is dat het onder begeleiding moet. Hoe groot is die glijbaan?

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'vakantie'

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    Glijbaan is groot. 3 trappen omhoog en dacht 44meter lang. Kijk dat ze niet alleen mag snap ik. Maar op schoot kan toch prima. Zo doen wij dat hier bij de toneelreep ook(zwembad hier)
    Vind t voor dochter erg jammer als ze er niet in zou mogen, leg dat maar eens uit als ze voor de glijbaan staat.
    Hoop dat de camping gaat reageren op mn email

Share This Page