Hallo dames! Wij kamperen met de tent, maar twijfelen of we na deze polyester tent overstappen naar een (poly-)katoenen tent of een vouwwagen. Maar ik merk dat het echt smaakgebonden is en dat er zoveel meningen zijn. Waar kamperen jullie mee en bevalt dat goed?
Wij Hebben een grote katoenen tent. Mooi ding maar ik vind het best een klus om op te zetten en zou daarom graag een caravan willen
Wij hebben een piepklein, stokoud caravannetje uit 1980 en dat bevalt prima, behalve dan dat ik met mijn verrotte rug en bekken eigenlijk een goede bank nodig heb. Maar mocht ik dat niet hebben zouden we veel meer met de caravan weggaan. <3
Wij hebben een ruime katoenen tent. Duurt een goed uur eer die staat maar zo fijn ding. @MamaChantal volgens mij tante is de voortent van de caravan ook een uur werk opzetten....
Staat er niet bij, maar wij trekken rond met een camper. Hiervoor hebben we een tent en een caravan gehad, maar juist omdat wij graag rondtrekken bevalt de camper ons het best. We zijn snel geïnstalleerd en ook snel weer klaar voor vertrek. En alles is altijd op een vaste plek bij de hand. Kinderen hebben onderweg lekker veel ruimte om te spelen.
Wij hebben een grote polyester tent. Katoenen tent nooit overwogen, die zijn nog zwaarder en groter (en duurder) en we hadden een paar jaar terug iemand gesproken die aangaf dat het in hun katoenen tent net zo warm was. Voor die 2-3 weken per jaar dus prima.
Sinds kort trotse eigenaar van een fresh en black tent. Dochter heeft een 3 persoons gekregen. Zo kunnen we ook rondtrekken als we zouden willen.
Wij houden wel van een beetje basic. Wij hebben een grote polyester tent. (Poly)katoen wel overwogen, maar alle voordelen zag ik er niet echt van in, en ze zijn nog groter en zwaarder. Wij hebben een tent met van die opblaasbare buizen. Dus geen stokken nodig, wel een pomp. Het staat vrij snel. En ook het weer opruimen is prima te doen. Een vouwwagen vonden wij ook duur, en dan rij je met zo’n aanhangertje. Lijkt mijn man niet zo fijn, nu past alles in de auto en dakkoffer. Dus prima. Wij wisselen kamperen af met verre vakanties, of vakanties in vakantie huizen. Een nadeel van een vouwwagen vonden wij dat je dan alsnog een hele tent moet gaan opzetten. En dan is caravan is ook wel handig, want dan rij je ook met je huisje maar dat is gewoon pootjes uitdraaien en klaar.
Wij hebben een katoenen tent en dat bevalt erg goed. Ik heb toch altijd het idee dat een polystertent met een beetje wind weg waait, maar dat zal vast niet zo zijn
We hebben zelf een storm tent, maar enkel mee op vakantie geweest toen we nog geen kind hadden. Is een 4persoons met voortent en luifel. Redelijk groot dus. Als m'n zoontje ouder is, willen we graag weer eens met die tent weg. Vorig jaar hebben we voor glamping gekozen in Italië lekker makkelijk, niks op hoeven te zetten.
En t neemt zoveel meer ruimte in in de auto, en de rest van t jaar op zolder of waar dan ook in huis.
We hebben jaren met een Karstentent gekampeerd. We hebben deze moeten verkopen. Kamperen nu vanwege bepaalde redenen een aantal jaren niet. We twijfelen wel of weer een Karstentent of een vouwwagen van Holtkamper. Maar we hebben nog even
Ja inderdaad, ik bedoelde dat hij opgevouwen groter is, en onze polyester tent is nu al zo groot dat een nog groter pakket in de auto echt niet gaat passen
Ivm met brandgevaar een katoenen tent, met luchtbuizen. Staat serieus met een kwartier en dan alleen de haringen erin jassen. Slaapcabines kun je nml gewoon laten hangen. Ik zet ondertussen wat kastjes in elkaar, leg de wijn koud en na een uur plonzen we in het zwembad ..... ik moet wel zeggen dat ik nu met een baby in een all-in hotel zit en er serieus over nadenk om mijn tent in de fik te steken XD Geen gezeur over het eten, de afwas, de temperatuur, een gore douche, een veel te dure campingplek, etc etc. Dit mega leuke kindvriendelijke hotel is voor 15 dgn all-in net zo duur als 18 dgn garda meer. En mennnn wat was die vakantie shit.
Oude caravan uit 1969. Hij is zoooo leuk en slaapt heerlijk. Was slapen op luchtbedden zo zat. Ben wel echt mooi weer kampeerder. Twee dagen regen kan ik nog aan maar bij meer ben ik weg.