Ervaring bonte Wever Assen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door lovelyme, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heeft er iemand ervaring met subtropisch zwembad de bonte wever in assen?
    Is het echt subtropisch en leuk voor de kids?
    We moeten er namelijk best even voor rijden.
    Hier in de buurt is ook een zwembad wat subtropisch moet zijn maar dat is het verre van namelijk.

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #2 Yummy, 5 jan 2016
    Laatst bewerkt: 5 jan 2016
    Stelt echt bar weinig voor naar mijn mening. Als je alleen gaat om te zwemmen zou ik het echt niet doen. Icm de all in formule met overnachting is het prima. Dan betaal je relatief weinig voor zowel de overnachting als het zwemmen en eten etc.

Het is feitelijk een normaal eenvoudig zwembad met één binnenglijbaan. Kinderbad stelt niets voor, wel een golfslagbad aanwezig. De aankleding is wel mooi met draken, maar het is naar mijn mening de entreeprijs echt niet waard

Wij wonen in Assen en eigenlijk ken ik niemand die er heen gaat om te zwemmen. Het wordt vooral gebruikt door hotelgasten.
    Wij kiezen dan liever voor Huttenheugte of Schloss Dankern als we ons echt een dag willen vermaken. Scheelt niet veel qua prijs, maar het geld welveelmeer waard.
    Even snel zwemmen doen we in Norg.

3. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Inderdaad, sinds het de Bonte Wever is geworden zijn wij er nooit meer geweest met name door de prijzen.
    Nu komen wij vrijwel nooit in het zwembad maar ik hoor ook van veel dat ze liever ergens anders heen gaan, zoals hier boven ook genoemd werd. Ik zou dus ook de andere opties in de omgeving eens bekijken.

4. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Qua zwembad is het niet veel. Prima zwembad hoor, maar om er nou zo'n eind voor te rijden. Dan zou ik eerder voor een CP zwembad kiezen. Wij zijn er afgelopen mei geweest met de hele familie en zijn daar een hele dag geweest, met lunch, diner, bowlen, koffie en drankjes. Voor een familiedag een prima locatie, om te gaan zwemmen met je gezin, nee dan zou ik toch even verder kijken.

5. Bloempje8

Bloempje8 Niet meer actief

Niks aan voor kleine kinderen, er is geen apart peuterbadje. Alleen een wat verhoogd deel bij het grote bad, maar dat vind ik erg gevaarlijk want je kind loopt zo door.

6. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Huttenheugte is niet ver van Assen en echt een fantastisch zwembad!
    Bontewever, mwah... niet bijzonder.

7. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Er is wel een peuterbadje. Als je voor dat grote gedeelte staat wat afloopt zie je aan de rechterkant een muurtje en daarachter zit het peutergedeelte.
    Niet dat het veel voorstelt, maar het is er wel ;)

Verder is het niet een geweldig zwembad zoals eerder aangegeven.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij zijn er in de vakantie geweest, en ach onze zoon vond het prachtig maar wij vonden het mwha niet echt het geld waard. was leuk maar voor een keer, en niet voor een hele dag, maar meer voor een paar uurtjes.

9. maliro

maliro Niet meer actief

Het is de entreeprijs niet waard. Ik woon er dicht in de buurt, als het moet kan ik lopend, maar ik kom er nooit. Tis echt niet bijzonder of zo.
    Het is ooit opgekocht door een zakenman, hij heeft er geloof ik een symbolische gulden of euro voor betaald. Doodzonde.

10. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Rij dan een stukje door naar centerparcs de huttenheugte

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Iedereen hartstikke bedankt!
    Dan gaan we daar niet heen en gaan we lekker een keer naar centerparcs! Bedankt!

Deel Deze Pagina