Wij ook Turkije (Side) all in, 9 dagen, voor het eerst vliegen met onze dreumes, heeel spannend! (en mijn eerste x Turkije, ga normaal altijd naar Griekenland! Maar super veel zin in!
Stacaravan in Frankrijk 10 nachten met aansluitend 4 nachten hotel bij Disneyland Parijs... Leuk voor alle leeftijden, want dat wordt nu wat moeilijker, 2 pubers en dreumes. Vergt wat zoekwerk!
Over 4 weken gaan we 12 dgn Menorca, voor de kinderen is het voor het eerst dat ze met het vliegtuig gaan. Ben benieuwd hoe het ons zal vergaan.
Wij ook! Mag ik vragen waar jullie precies heen gaan? Wij zijn er nog steeds niet uit, maar gaan deze week de knoop doorhakken. Heb al heel wat speurwerk achter de rug en ook is mijn keuze dit jaar wel 100 keer veranderd haha. Eerst was het hoofdseizoen, maar nu kunnen we waarschijnlijk wel 2 weken in het naseizoen Word waarschijnlijk camping Bijela uvala.. en anders kiezen we voor veilig: Zelena laguna (daar zijn we vorig jaar geweest, super)
Bijela uvala ook ooit geweest en erg mooi. Wel mega groot. We hadden toen nog geen kinderen dus daar kan ik niks over zeggen. Weet eerlijk gezegd niet of de faciliteiten voor kinderen goed zijn, lette ik toen nog niet op