Ik ben een beetje aan het kijken voor een leuke camping op max 9 uur rijden vanaf Utrecht. Heeft iemand een idee of ervaring? Moet een grote camping zijn met leuke zwbaden met glijbaan enzo. Genoeg voor een kind van 3 en een kind van 11. En het liefst ook een gezellige omgeving, iets van een boulevardje of haventje ofzo. Gewoon waar je gezellig kan eten of terrasje kan pakken. Heb zelf al Les alicourts en les mouettes gezien maar las dat de omgevingen vrij rustig zijn. Iemand tips?
Je zou kunnen kijken naar een Sunelia camping. Wij hebben nu voor de 2e keer geboekt bij een Sunelia camping bij de Ardeche (12 uur rijden). Die hebben veel zwembaden en mooie huur caravans.
Dank je wel. Ik zal eens kijken. 12 uur rijden gaat hem niet worden hoor ik net maar ga zeker even kijken wat ze nog meer hebben.
Wij gaan dit jaar naar Sandaya Le Littoral. Ligt aan de kust net onder Bretagne. Is ongeveer 9,5 uur rijden vanaf Utrecht
Ik volg even! Wij zijn ook nog op zoek naar een leuke camping met ongeveer dezelfde wensen. Les alicourts stond ook op mijn lijstje. Verder kan je eens kijken op Capfun en Yelloh Village. Ook grote campings met veel glijbanen. Ik vind het alleen lastig om dan ook iets in een levendige omgeving te vinden. Behalve echt in zuid Frankrijk
Erg leuke camping maar ook niets in de omgeving. Voor leuke stadjes, haventjes, boulevardjes moet je meer naar het zuiden denk ik maar dan zit je echt wel op 12 uur rijden minimaal. De Ardeche en Dordonge zijn allemaal gericht op natuur 9( voor ons ook de reden die kanten niet meer op te gaan)
Ja die heb ik ook voorbij zien komen idd zag er wel leuk uit. @sidmick dank je. Ben er ook bang voor dat er niet zoveel (naar onze wensen) is binnen 9 a 10 uur rijden is. Denk dat we dan naar een leuke grote camping moeten kijken waar daar van alles te doen is
Heb even gekeken en dat is echt een hele leuke camping! Zag alleen dat je daar niet met zwemshorts mag dus dat is dan een no go. Hoeft niet per se. Maar andere landen zijn wij niet bekend mee. Heb je een suggestie voor een ander land?
Jammer. Schijnt idd een leuke camping te zijn. Nou aan de hand van jou openingspost en wensen dacht ik aan het Gardameer. Heb je namelijk genoeg mooie grote campings met grote zwembaden en glijbanen. In de buurt heb je altijd een dorpje of een stadje die je zelfs lopend of op de fiets zou kunnen bezoeken. Verder heb je in de omgeving ook wat grote steden zoals Verona. Je kan zelfs de bergen in, kan je met de cabinelift omhoog en heb je een super mooi uitzicht over heel het Gardameer. Echter is het daar in het hoogseizoen erg druk en toeristisch. Wij zelf gaan wederom naar zuid frankrijk dit jaar. Daar heb je ook genoeg te doen in buurt. Alleen is dat wel langer dan 9 uur rijden helaas. Voor de rest zou ik als ik jou was eens op die site van yellowvillage.nl kijken. Daar heb je een hele waslijst met mooie campings opstaan.
Heb even filmpjes enzo bekeken en worden er gewoon zwemshorts gedragen dus denk dat deze wel op het favorieten lijstje komt Italiƫ heb ik nog niet bekeken zal ik ook eens doen. Dat hebben we vorig jaar ook gedaan voor het eerst met 2 kinderen. En de ene is klein die vermaakt d'r wel de andere is een tiener en die begint al bij de oprit van de snelweg dat 't lang duurt en hoe lang moeten we nog ik verveel me dat was dus geen succes vandaar dat we het wat dichterbij willen proberen. Ik heb daar ook nog een camping gevonden les mouettes. We komen er wel