Disneyland Parijs en hotel buiten het park

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ariel3, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Nu even een andere vraag van mij.
    Ik ga dus van te voren online tickets bestellen met een datum erop voor Disneyland Parijs.
    Nu wilde ik ook van te voren een hotel reserveren in de omgeving van Parijs. We zijn met 6 personen, dus ik zou dan 2 kamers moeten reserveren en wil niet direct een klein kapitaal kwijt zijn door bijv. in Disneyland zelf 2 kamers te boeken. Maar nu dus het volgende.
    Wij rijden dan op dag 1 naar Parijs en zodra het park opengaat wilden wij eigenlijk ook al naar binnen gaan. Maar voor de hotelkamers die we dan van te voren boeken zou ik tussen 12.00 en 19.00 uur naar dat hotel moeten (buiten Disney dus) om daar het kamernummer te krijgen enzo. Nu zou mijn man dat wel even alleen kunnen gaan doen en wij zouden dan alleen in het park kunnen blijven. Maar kom je het park weer in met je ticket als je eruit gaat? En het parkeerkaartje ben je sowieso kwijt, dat snap ik. Maar zou je dan misschien ergens in de buurt van het park kunnen parkeren zodat ik het probleem met het parkeerticket niet heb als mijn man even weg moet het hotel reserveren?

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Als je het park uit gaat krijg je een stempel en met die stempel kun je opnieuw naar binnen. Parkeergeld ben je toch echt 2x kwijt, in de buurt parkeren is geen optie bij mijn weten

3. tank

tank Lid

14 feb 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij veel hotels kun je van te voren aangeven dat je laat aankomt. Dat is toch veel makkelijker. Even goed kijken bij de voorwaarden en anders het hotel bellen.

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    misschien mag je zelf smorgens al bij het hotel parkeren, vaak ook geen probleem

5. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Bedankt voor jullie tips. Ik heb een hotel genomen met een 24-uurs receptie. Als het goed is kan ik daar dus ook midden in de nacht inchecken, maar ik bel nog even van te voren voor de zekerheid. Anders betaal ik gewoon 2 keer het parkeerticket, is wat makkelijker met een groot gezin. Kosten die parkeertickets 8 euro?

Deel Deze Pagina