accommodatie met zicht op speeltuin

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bloomm, 13 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloomm

Bloomm Actief lid

6 apr 2016
    218
    154
    43
    Voor komende zomer zijn we op zoek naar een camping waar we iets kunnen huren, tent, stacaravan, huisje, maakt niet zoveel uit. Het enige wat voor ons een pre is is dat we vanuit de accommodatie zicht hebben op een speeltuin. Waar maakt ook niet zoveel uit, het liefste wel in het buitenland, tot een uur of 8 rijden vanaf utrecht. Wie heeft de tip? Ik zoek me suf maar kan niets vinden. Camping de Paal leek ideaal, maar heeft nu al niets meer beschikbaar met zicht op de speelplek, en best heel duur!

2. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Landal Greenparks heeft ook parken met camping erbij. Bijvoorbeeld rabbit Hill en coldenhove. Daar zijn ook plekken bij speeltuintjes. Dat gezegd hebbende is de kans natuurlijk wel groot dat dit ook alweer vol zit..

3. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Ik kan me herinneren dat bij Familycamping Mosel in Mesenich een veld met huurtenten was dat grenst aan de speeltuin. Je zou daar eens kunnen informeren.
    Wel Hollandse enclave daar zo ongeveer. Op de camping zelf zou je niet zeggen dat je in Duitsland zit.
    Dit even ter extra info.

4. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Camping De paal heeft verhuur bij de grote zandvlakte speeltuin

somerense vennen heeft stacaravans die bij speeltuin liggen alleen is het wel aan de achterkant van de caravan heb je een caravan dan kun je er naast staan. Of een spaanse villa huren dan zie je de speeltuin ook

ben je zelf met caravan Zou je ook tegenover het speeltuintje en zandbak binnen kunnen staan. Wat wij dit jaar hebben gedaan.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Landal land van Bartje. Wij zaten in een stacaravan op een veld met speeltuin.

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Camping buitenplaats drenthe. Super kleine camping maar wel een huurcaravan die zowat ín de, zeer recent vernieuwde, speeltuin staat

7. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Camping de Hertshoorn heeft accommodaties op veldjes met een speelplek.
    Camping de Berenkuil trouwens ook.

Allebei fijne campings met genoeg te doen voor jonge kinderen.

In het buitenland heb ik niet eerder meegemaakt dat je aan speelveldjes kon zitten (in een accommodatie) dus daar kan ik helaas geen tips voor geven.

8. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.310
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    #8 Neskio, 14 nov 2020
    Laatst bewerkt: 14 nov 2020
    Les alicourts in Frankrijk!! En dan de key west family. Wel prijzig maar echt top zo met een speeltuin voor de deur. Op de foto lijkt het wat ver weg maar de andere accomodaties zitten veel dichterbij. De speeltuin is overigens wel voor wat kleinere kindjes dus weet niet hoe oud die van jou zijn?

https://www.sandaya.nl/onze-campings/les-alicourts/huuraccommodaties/24

Screenshot_20201114-073815_Chrome.jpg

Wij zoeken ook weer zoiets maar dan ergens anders , iemand nog tips in het buitenland?

9. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.310
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Heb nog even een foto opgezocht van onze vakantie. 20200822_195928.jpg

10. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Owwww ik wil zoiets in Nederland! Mooi zeg!

Neskio vindt dit leuk.
  11. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.310
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Als je daar bent denk je soms dat je in Nederland bent hoor. Genoeg Nederlanders :roflmao:
    Enige is de afstand :p

Cindy1977 vindt dit leuk.
  12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Landal mooi zutendaal. Daar kun je een plek kiezen. Wij keken uit op de grote speeltuin.

In het buitenland het vakantiepark AM Hohen Bogen in zuid Duitsland. Wij zaten in huisje 95 en die hebben een eigen website www.haus-95.de. Is heel mooi maar de leeftijd van de kinderen daar is ongeveer tot 10 jaar. Voor tieners is het nogal saai. Hier loopt een speeltuin door het midden van het park. De kinderen werden wakker, gingen ontbijten en buiten spelen. Je zag ze de hele dag niet meer terug. Op loopafstand zit een klein zwemmeertje.

13. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Deze dus! Hier afgelopen zomer geweest en het speeltuintje is ideaal! Uur of 7 rijden vanaf midden NL. Is inderdaad wel prijzig.

Neskio vindt dit leuk.
  14. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    de kids bungalows op de leistert hebben met 8 huisjes een privé speeltuin (meeste is al geboekt). Ook sommige camping plaatsen liggen aan een speeltuin

15. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Landal Hoog Vaals heeft kinderhuisjes die uitkijken op een speeltuin. Is wel voor kleine kinderen. Park is verder niet zo mijn ding maar misschien de jouwe wel. Mooie omgeving. Het is geen buitenland, maar lijkt wel zo vind ik.

16. Bloomm

Bloomm Actief lid

6 apr 2016
    218
    154
    43
    Ja zoiets!:):) Wel flink aan de prijs en helaas al niet meer beschikbaar begin juli voor 1,5 week :( Iemand nog andere tips in het buitenland?:D

17. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    http://www.domainedesmessires.com/nl/

Ik dacht dat zij ook stacaravans hadden met uitzicht op of het speeltuintje of het sportveldje.
    wel een hele leuke kleine camping in de Vogezen gerund door een Nederlands echtpaar.

18. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.310
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
  19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Dit is inderdaad een erg leuke kleinschalige camping!

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    domaine des messires... heerlijke kleinschalige camping - een charme camping vanwege de prachtige ligging aan een meer waar je kan zwemmen en kano'en (kano's zijn te leen bij de receptie) . De eigenaren zijn een jong nederlands gezin. De stacaravans staan zo'n beetje áán de speeltuin. Het ligt in de vogezen in Frankrijk. Mooi gebied.
    Echt een heel fijne camping waar kinderen al snel alleen rond kunnen lopen zeg maar.

http://www.domainedesmessires.com/nl/

wij zijn echt fan.. het is dat we af en toe een andere omgeving willen zien - anders zouden we er nog vaker zijn. Maar we zijn er nu 4 x geweest... en dat terwijl ik zelden terug ga naar een camping omdat ik het dan wel gezien heb qua omgeving. Ze hebben dus een paar sta-caravans.

Deel Deze Pagina