Hoi allemaal, Wij zijn afgelopen 2 jaar naar hof van saksen geweest. We zouden nu wel een keer naar een ander park willen, maar zoeken dan eigenlijk wel iets vergelijkbaar met hvs..snap dat ze die glijbanen niet overal hebben uiteraard....vind het vooral belangrijk dat het modern en schoon is en dat onze tieners zich goed kunnen vermaken....iemand tips??? Bijvoorkeur in Nederland
Das een lastige Roompot nieuwvliet bad misschien? Is ook wel leuk en zijn we in de meivakantie geweest Maar nog geen 1 park kan tippen aan hof van Saksen
De Krim op Texel is niet helemaal vergelijkbaar, maar komt wel een beetje in de buurt. Ook een erg leuk zwembad, mooie huisjes, leuke restaurants etc. Vond het in de zomervakantie wel erg druk, maar de rest van het jaar goed te doen.
Dat ziet er leuk uit! ik schrik alleen wederom van de prijzen zeg. Wij hebben een studieweek in juni. Veel zeggen o lekker dan kun je even goedkoop weg. Nou sorry 700 euro voor een midweek vind ik niet goedkoop meer :O Wat mis ik de Hema landal vouchers zeg.
Landal domein schatberg heeft mooie huizen Leuk zwembad Ook buiten natuurbad met leuke sport mogelijkheden en klimbaan
Ja maar hof van saksen en deze vind ik ook wel van een ander niveau dan de meeste landal parken. Al blijft het een hele hoop geld.
Maar waar zit het dan in hof van Saksen ? Betere restaurants? Betere bedden? Ik snap de uitstraling enzo ziet er mooi uit. Maar is de service nou zo veel beter.
Schoner, luxer, het zwembad ook vooral denk ik. Service vind ik zeker beter, maar alsnog vind ik het persoonlijk wel te duur als je het vergelijkt met andere parken, zoveel beter is het ook niet. Restaurant vond ik erg tegenvallen zelfs.
@Deedee91 Ik vind de huisjes ook echt fijn daar. De indeling vooral. Ruim, mooie badkamer, en idd schoon. En er is ook echt veel te doen . Zoals de naai en techniek ateliers waar ze echt superleuke dingen maken. En natuurlijk het zwembad. Het restaurant (die met het buffet) vonden wij juist super. En ook de pizza's waren prima (wij hadden afgehaald) Maar de grote favoriet vinden we toch de glijbanen in het zwembad. Het is wel al ruim 3 jaar geleden dat we voor het laatst zijn geweest.
Ik heb wel eens gelezen dat de glijbanen pas van een bepaalde leeftijd zijn? En ze best streng zijn. Dochter gaat al jaren van vrij heftige glijbanen af, die maak ik niet meer blij met een simpel zwembad.
Dat is exact de reden dat we sinds de nieuwe glijbanen niet meer naar hof van saksen zijn gegaan, voor 2 glijbanen moet je minimaal 8 jaar zijn. Nu is de oudste dat vorig jaar geworden, maar voor die tijd zou hij alleen maar teleurgesteld geweest zijn dat hij niet van die glijbanen af mag. De Krim vonden wij ook ontzettend leuk! Het is wel anders dan dan hof van Saksen, er zit ook een camping bij en ons huisje was niet luxe, maar het is echt een heel leuk park. Daarnaast vind ik toch Centerparcs leuk, als je een vernieuwd huisje hebt, is het meestal prima, dan heb je wel echt hele leuke faciliteiten. En daar gaat het uiteindelijk om (al vond ik persoonlijk het zwembad best koud, maar goed, daar zijn ze meningen over verdeeld). Mijn schoonzusje was ook enthousiast over https://www.molenheide.be/?gclid=EAIaIQobChMIwemG04zY_AIVF9d3Ch0-lQJdEAAYAiAAEgIc6vD_BwE Daar willen wij nog wel een keertje naartoe.
Klopt. Weet niet meer of voor alle glijbanen dezelfde leeftijd of lengte geld. Wildwaterbaan is wel voor iedereen. Daar zijn we ook met ukkies met zwembandjes om vanaf gegaan.
Volgens mij is er echt niks in nl wat een beetje in de buurt komt bij het hof van saksen. Wij vonden het vorig jaar trouwens een beetje tegenvallen.. het wordt een beetje een hippe versie van centerparcs.. het is er allemaal schoon maar de huisjes worden een beetje ouder en het luxe zie je alleen nog terug in het zwembad en de andere faciliteiten. Maar ik zag een park voorbij komen waar je een luxe huisje hebt met eigen zwembad. Staat bij mij op het lijstje om ooit een keer te doen. Heel wat anders maar volgens mij wel een toffe ervaring. https://www.brinckerduyn.nl/?utm_source=gmb&utm_medium=click&utm_campaign=brand In Zeeland heb je ook zo’n luxe park (gaat ff googlen..) https://www.oasisresorts.nl/punt-west/vakantiepark-zuid-holland gevonden! Maar volgens mij hebben beiden geen andere faciliteiten en zijn het vooral luxe huisjes.