Is er iemand die een goed en simpel hotelletje weet niet te ver van de autostrade ergens tussen nancy en dijon? Dat zou ongeveer in de helft zijn dan van de hele route. Vorig jaar zijn we in nancy gestopt maar zou dit jaar graag alvast iets verder doorrijden. Mijn rug en achterwerk kunnen de volledige rit helaas niet meer aan, dus we doen het een beetje comfortabel Wie iets zoekt in nancy, hotel lorraine was een aanrader
Wij zochten hetzelfde en zijn uitgekomen op Langres. Dat is een leuk dorpje, dus niet direct langs de snelweg. Er was al wel heel veel vol. We hebben nu een airbnb, met een supermarkt om de hoek.
Mocht je nog een uur langer kunnen In macon, novotel nord autoroute du soleil Super mooi hotel, fijn restaurant Leuke bar Lekker ontbijten 1 minuut vd afslag
Eens opgezocht maar dat is net wat ver. Zou bijna 7uur rijden zijn. Kunnen sowieso ook pas rond 16u ten vroegste vertrekken want man moet nog werken. Maar toch bedankt voor de tip! Langres zou denk ik wel kunnen. Straks booking eens opengooien met man.
Bij booking let op dat er een beschikbaar lijkt, maar die reageert niet binnen 24 uur (waarna je aanvraag geannuleerd wordt). Zo jammer, want zag er leuk uit. Ook iets ten oosten van de A31 op de hoogte van Langres zag ik iets leuks, aan een meertje, maar zonder supermarkt, restaurant o.i.d. in de buurt.
Ietsje verder, Beaune, Première classe. Simpel, alles behalve idyllisch, maar goedkoop en prima, makkelijk bereikbaar en naast een grote wijnproducent waar je eventueel nog een rondleiding en/of proeverij kunt boeken.
Wij zaten afgelopen jaar ook in Langres, heel leuk plaatsje! Wij zaten in dit hotel wat ons prima is bevallen: https://hotel-de-la-poste.net/ Dit jaar zitten we vlak voor Lyon omdat we een stukje verder moeten rijden.
Wij gaan naar hotel Maas in Val de meuse. Volgens mij ligt dat wel aardig in het midden (Nancy-Dijon)
Wij stoppen ook vaak in Macon, bij Hotel Le Moulin de Saint Verand. Mooi hotel, prachtige omgeving en (weet niet of je het zoekt) voor de kinderen een speeltuintje en zwembad. Edit: Macon is te ver zie ik nu. Helaas!
We hebben een hotel gevonden in allain. Bij de meeste hotels kon je inchecken tot 22u en we kunnen pas ten vroegste om 16u vertrekken dus durf niet te ver willen doorrijden. Dit zou zonder stops 4u zijn dus ik reken er op dat we tegen 21u zullen aankomen. En dan is het morgen nog6 uur.