Vanmiddag even boodschappen doen en even naar de stad. morgen is ml vrij en gaan we naar het bos denk ik.
Wij voor het eerst lekker naar de kinderboerderij Nou hoop ik toch wel dat het echt zo mooi wordt als ze voorspellen
Zo even naar de winkels wat baby aankopen doen Morgen ligt aan het weer. Lekker naar buiten iig. Zal wel niet de kinderboerderij of dierentuin worden dat wordt vast overvol en komt wel een andere keer deze week.
Vandaag niks bijzonders, manlief is iemand helpen dus ik ga zo maar even boodschappen doen en daarna langs oma en opa. Morgen willen we of naar een dierenpark gaan of naar het bos.
Vandaag niet zoveel. Wandelen en misschien een lekker ijsje halen. Morgen hoop ik nog wat te kunnen shoppen bij de Ikea. Geen spannend weekend dus.
Vandaag met man en dochter winkelen in Kleve, en daar lekker wat eten. Nu kan het nog even voor de baby komt. Morgen rustig aan doen, even lekker naar buiten lijkt mij, en dochter wil haar spreekbeurt oefenen.
niks bijzonders vanmiddag met mn man weg voor een nieuwe stoomoven morgen sporten, bed van de jongste in elkaar zetten en nog wat andere klussen in huis en s avonds ergens een patatje eten
Wij waren vroeg wakker, zijn daarom maar meten om 8.00 uur boodschappen gaan doen. Lidl, Turkse winkel, AH, en daarna nog even de Bart Smit outlet geplunderd . Voor de rest van het weekend geen vastomlijnde plannen. Ongetwijfeld naar buiten als het mooi weer is.
Man is jarig geweest dus we hebben morgenmiddag verjaardag met veel familie, vrienden en de kinderen. Als het erg lekker is, buiten zitten en de kinderen heerlijk buiten spelen. De schommel, glijbaan, zandbak, verschillende fietsen/skelters en trampoline staan al klaar. De tuindeuren gaan in ieder geval open.
De meiden gaan logeren. Vanavond gaan we uiteten en daarna naar de fIlm. Morgen ben ik jarig en dan gaan we lekker een dagje naar Amsterdam.
Geen. ML werkt vanochtend en is verder of thuis of bij zn zieke vader. We kunnen niet weg ivm zieke dochter. Morgen 2x naar de kerk en rustdag, met zn viertjes thuis.
Vandaag niet veel. Vanmorgen al wezen paardrijden met dochter van 9 jaar. Jongste nog uitzieken van flinke griep dus lekker rustig aan doen vandaag. Morgen de oudste voetballen en dochter handballen. Man komt vannacht terug uit Rusland dus zal morgen niet veel waard zijn. Kinderen hebben nog het een en ander aan huiswerk liggen. Boekverslagen en spreekbeurten voorbereiden. Als het morgen echt mooi weer is dan misschien even naar kinderboerderij met kleine meid maar ik moet het eerst nog zien of het echt mooi weer wordt. Hier in het westen staat er weer een aardige frisse wind dus allesbehalve aangenaam.