De titel zegt het al, als geld, tijd en organisatie geen rol spelen, wat is dan jullie droomreis? De mijne: In Oostenrijk (Zugspitz arena) in de sneeuw 's avonds een arrensleetocht maken met echte Oostenrijkse haflingerpony's ervoor. Knus met dekentjes en warme chocola (of gluhwein)
Ik zou heel graag een half jaar in Azie willen reizen. Met een weekje Malediven in zo'n luxe watervilla op het eind
Mijn droomwens is om nog eens een cruise te doen met manlief, door de Stille Zuidzee, oa naar Tahiti. Zucht... Leuke naam heeft jouw kindje trouwens! Fender, naar Leo Fender? Ben zelf hobby bassist.
Mijn droomreis is om nog een keer door Californie te trekken met een cabrio. We hebben dat in 2012 al gedaan, maar toen in 2 weken. Mijn droom is om dezelfde reis nog eens te maken maar dan in een maand. Geen tijdsdruk, een maand weg kunnen van werk zonder problemen. Lijkt me echt het einde...
Leo Fender? Nooit van gehoord haha gitaarmerk ken ik wel. Ik kwam de naam jaren geleden in een tijdschrift tegen. Dank je!
Een rondreis door Amerika, Canada en/of Australië. Met een auto, zelf uitgestippeld. Logeren in verschillende hotels en motels. Veel mooie dingen zien, de wereld ontdekken!
Dit! Of rondreis met hotels in datzelfde gebied. los Angeles, san fransisco, grand Canyon, las Vegas etc.
Rondreis in zuid-Amerika ( vooral Peru Bolivia Colombia Brazilië maar de rest ook of rondreis door Azië ( Mongolië China Thailand Nepal India etc En nogmaals naar Aruba als de kids ouder zijn om te laten zien waar ik gewoond heb tijdens men stage( zijn 1,5 jaar geleden met de 2 oudsten geweest toen 3 en 1,5 en zwanger van jongste) ze hebben het er nog regelmatig over.
Dit. Staat in de planning als de jongste oud genoeg is om het mee te krijgen en dan 4 weken, wel nog heel veel voor sparen pff.. duur met 5 man, ik wil trouwens idd in hotels en met een huurauto ipv camper denk ik.
Ik wil met mijn gezin over een aantal jaar (jongste moet de leeftijd hebben dat ze de reis kan onthouden/beleven), met een camper west Amerika laten zien, liefst 6 weken. Man en ik zijn daar ook geweest in 1998 en ik wil heeeel graag terug om het aan de meiden te laten zien hoe mooi Amerika is.
10 à 14 dagen rondtrekken met ons twee en een huurauto in Jordanië. Het was bijna gelukt als huwelijksreis. En toen brak de oorlog in Syrië uit . En met zowel oorlog in Syrië als continu wel iets in Israël en in Egypte ga ik het echt niet riskeren momenteel. Daarnaast wil ik vooral Europa nog meer zien. Rondreis Italië spreekt mij wel aan, net zoals een trip door Ierland. En eventueel Noorwegen ook. En Cyprus, Malta, een boel Griekse eilanden en het vaste land, ... Nu nog een bank overvallen om al onze droomreizen te kunnen doen . En mijn baas en die van manlief overtuigen om mij elk jaar 2 maanden onbetaald verlof te geven.
IJsland en Scandinavië door met de auto. En dan het laatste stukje per huskie slee helemaal naar het noorderlicht om dan buiten bij ons houten huisje het noorderlicht te zien.
Misschien cliché... Maar NYC! Zeke weten! En dan minimaal een maand logeren in een penthouse aan de upper east side
Ja!! Dit wil ik ook graag, maar dan denk ik van de oostkust naar de westkust en dan eindigen in New York! I love New York! En natuurlijk via Vegas. En als deze reis achter de rug is, wil ik nog wel twee weekjes in zo'n huisje/hutje/villa op zee, met een eigen zwembadje op je terrasje en van die wapperende witte gordijntjes bij je hemelbed. (Helaas niet haalbaar/handig met kindjes dus dit wordt het niet)
Mijn droomreis hebben wij begin dit jaar gemaakt. Wij zijn vier weken naar Australie geweest. Het was echt de reis van ons leven! Maar een mens moet wat te dromen overhouden dus heb ik nog wel een lijstje waar ik graag naar toe zou willen. - Rondreis door west Amerika - Safari in Afrika - Heerlijk relaxen op een zonovergoten eiland. Maar aangezien er nu een kleintje opkomst is, zal het wel even duren voor we dit soort reizen gaan maken.