Camping Frankrijk

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Kletskoek, 15 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Na aantal jaren Italie Gardameer willen we dit jaar met de auto naar Frankrijk. Echter is dit nieuw voor ons en we zoeken een goeie familiecamping met alle voorzieningen die nodig zijn voor een top vakantie.

Mooie omgeving
    Fijn zwembad
    Ruime stacaravans
    Leuk animatieteam
    In de buurt van een meer of strand

Welke raden jullie aan?

2. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Camping Mediterranée Plage | Camping **** à Vias-Plage

Is een echte zon zee strand camping met animatie en een heerlijk zwembad.

Aan een meer kan je terecht aan een camping lac the saint Croix heb ik geen ervaring op een camping maar is een prachtig meer met een super mooie omgeving .

lac de castillon heeft ook wat campings is ook een prachtig meer en is vlak bij castellane en heeft daar ook de rivier de verdon.

3. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dank je wel voor de link, ziet er goed uit. Niet bekend met de omgeving. Hoe is het klimaat daar in het hoogseizoen? Begrijp sommige delen in Frankrijk niet gegarandeerd lekker weer.

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    ik kom al 4 jaar in deze streek en heb afgelopen 2 jaar op deze camping gestaan met caravan.
    Het is en kan goed warm zijn daar :D maar daar kom ik ook voor nadeel is ook dat er een aantal dagen de mistral wind kan waaien.
    Ik kom er terug voor 5 de jaar maar dan op de camping waar ik eerder 2 jaar gestaan heb.

Camping Valras plage dans l'Herault (34) en Languedoc Roussillon: Camping La Plage & Bord de Mer

De kant Bretagne noord frankrijk mijd ik omdat ik daar niet zeker ben van het weer .

Daarnaast heb ik meerdere plekken bezocht in Frankrijk.
    Millau , Castelane ,Anduze prachtige natuur in de omgeving maar dan aan een rivier..

5. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Even meegegoogeld en ik kom hierop uit :) Allemaal met (buiten-)zwembad, animatie, speeltuin, fietsverhuur, mooie omgeving en met winkel, restaurant, snack- of afhaalrestaurant en brood verkrijgbaar op de camping.

La Pergola(Jura)
    bij meer met kiezelstrand

Yelloh! Village Le Lac des Trois Vallées (Pyreneeën)
    bij meer met zand-, gras en betonstrand

Airotel Les Viviers (Gironde)
    bij meer met zandstrand

Les Méditerranées Beach Club Nouvelle Floride (Hérault)
    bij zee met zandstrand

Les Iles (Bretagne)
    bij zee met zand- en rotsstrand

Deel Deze Pagina