Is iemand hier recent nog geweest? Hoe vond je het park en tikibad? Reviews zijn niet geweldig, maar heb nog kaarten liggen er voor.
Wij zijn vorige zomer naar Duinrell geweest. Ik vond het een erg leuk park, de kinderen ook. Tikibad zijn we niet geweest, vind ik ze nog wat te klein voor (en we waren met de buren, die kinderen zijn nog jonger).
Met jonge kinderen is het veel te druk. En ik lees regelmatig dat ze overlast hebben van grote groepen buitenlandse jongeren.
Superleuk! In het Tikibad is een gedeelte voor kleinere kinderen, maar de lange glijbanen en de lazy river vond mijn 3 jarige zoon heel leuk! In het park zelf vind ik het ook leuk. Niet supergroot, maar lekker overzichtelijk. Afgelopen zomer zijn we met een groep geweest waarvan de leeftijden varieerden van 3 t/m 14 en iedereen had een leuke dag.
Vandaag geweest! Voor het eerst met onze dochter naar het Tikibad geweest. Genoeg te doen voor een 6-jarige, maar ook veel glijbanen voor echt grotere hoor. Geen overlast gehad, het was schoon en ook niet eens druk. Het park is leuk, maar je moet het niet willen vergelijken met een Efteling.... het is veel kleiner. Maar wij wonen in de buurt en gaan zeker elk jaar minimaal een keer. Soms ook een weekendje ol de camping.
Hier sluit ik mij bij aan. En met gratis kaartjes zeker de moeite. Mijn 6jarige vond paar uurtjes tikkie bad super!
Best leuk hoor, sowieso is Duinrell leuk. Tikibad vond ik wat minder, vieze vloeren enzo in de kleedkamers en druk, maar de kinderen vonden het wel leuk. Tot een bepaalde lengte moeten kinderen er zwemvleugeltjes om, ongeacht de diploma’s die ze wel of niet hebben. Mocht je kleine kinderen hebben, dan is het handig om die mee te nemen, anders moet je ze daar kopen.
Bedankt gaan er straks heen. Tikibad las ik op diverse sites en Facebook ook nogal slechte ervaringen over, (vies, koud, geen toezicht e.d.) dus denk niet dat we daar heen gaan.
Er was gisteren echt juist heel veel toezicht! Er werden meerdere mensen de zwembaden uitgehaald omdat hun kinderen geen bandjes om hadden. Maar je hebt genoeg aan het park zelf hoor. Een fijn rustpunt vinden wij altijd de grote speeltuin. Kinderen spelen en wij aan de koffie.