plopsa in Coevorden, is het leuk??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mar74, 1 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar74

mar74 Lid

1 aug 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie is er al eens geweest en vond het er wel leuk? Als ik op internet kijk, krijg ik namelijk alleen maar negatieve reacties te zien!!
    We denken dat het erg leuk is voor onze kids maar als iedereen negatief is begin ik toch een beetje te twijfelen!!!

2. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Hoi, ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar wij zijn er in oktober 2010 geweest met een meisje van 6 jaar en een baby van 10 maand oud.

Op een rustige dag is het grappig om naar toe te gaan. Maar er zijn veel atractie's voor kinderen vanaf een jaar of 4,5,6 jaar en oud.

Het is geen mega-groot park en het eten en drinken kan prijzig zijn (heb ik gehoord. Wij hadden kortingsbonnen dus geen idee wat het kost)

We zijn een middagje geweest en dat was lang genoeg.

Wel leuk om naar toe te gaan maar dan is het ook een beetje prijzig.

Kabouter plop en mega-mindy lopen af en toe in het rond waarmee je op de foto kan en ook is Buma aanwezig met een show

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    onze kids (1 van 3 1/5 en 2 van 2 jaar) hebben zich wel vermaakt. maar ik vond het het geld niet waard. ze mochten amper ergens in. en idd het eten is schrikbarend duur. 3,00 voor een cola van 0,25 liter (ter vergelijking ik werk ook in een amusementspark, maar bij ons is het voor 0,3 1,80) inkoop 16 cent!!!!

een raketijsje kostte 3 euro daar! (bij ons 0,70 cent)

ons zie je hier dus niet meer terug want wij werden gewoon geirriteerd van al die hoge prijzen en het feit dat ze nergens in mochten. en was het nou groot nee zeker niet. ik geloof 8 grote attracties en een kleine speeltuin binnen.

4. snoemf

snoemf Actief lid

4 nov 2007
    191
    0
    16
    wij zijn er vorig jaar geweest en toen was kevin bijna 3
    in veel dingen kon hij niet wat hij leuk vond was de klimtoren.
    maar om daar nu zoveel voor te betalen?

ook vonden we de prijzen daar erg duur en daar klaagde veel meer mensen over.

wij gaan er niet meer naar toe.

5. Maritje

Maritje Lid

17 feb 2010
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu 1x keer naar Coevorden en 1x naar Hasselt geweest. En de laatste indoor Plopsa in België vonden we leuker. Het personeel was veel vriendelijker en daar was een attractie met ronddraaiende eendjes (die in Coevorden niet staat) waar jonge kinderen in kunnen, ook de attractie met ronddraaiende kikkers draaide in Hasselt rustiger, dus was daarom ook geschikter voor onze dochter van 2. We ergerden ons in Coevorden vooral aan het gebrek aan enthousiasme en klantvriendelijkheid bij het personeel in Coevorden. Nee, daar gaan we niet meer heen.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hmmm..wij zouden in mei gaan maar twijfel nu een beetje.
    We zijn een midweek in de buurt maargoed..

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    jammer, wij wilden ook in eind maart met zoontje van 2 gaan. Maar zag inderdaad op internet ook alleen maar negatieve reacties en nu weer. Dus ik denk dat we maar overslaan.

8. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    je kan dan veel beter naar speelstad oranje gaan. dat is daar ook in de buurt. dat is helemaal leuk ook voor de kleintjes

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Tja wij gaan er af en toe heen (het is redelijk in de buurt) maar de prijs - kwaliteit verhouding is niet goed, het is veel te duur voor wat je krijgt. De attracties stellen niet zo heel erg veel voor, wij zijn altijd binnen 2 uur wel klaar. Onze zoon vindt de Bumbashow wel altijd heel leuk.

Ik was er 2 weken geleden samen met mijn zoontje voor het laatst. De entree was in totaal €31 (ik €17, zoon €8 en parkeren €6). Het kluisje voor onze jassen en tassen €5 (krijg je niet terug) en 1 beker frisdrank met 2 chocoladebroodjes voor €12. Daarna nog 1 raketje: €2,50. En we hebben geen foto's gekocht maar als je dus op de foto gaat kost dit ook €5 en natuurlijk betaal je ook geld voor al die kleine speeldingetjes (bootjes om mee te varen enz).

Al met al waren het dus 2 dure uren :D

Wij zijn laatst ook naar speelstad Oranje geweest en daar was veel meer te doen! Erg leuk.

10. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Wij zijn vorig jaar geweest, Mike was toen 2 jaar en hij vond het geweldig. Was echt huilen toen we weggingen. Wij kregen korting met Blijdorp abonnement en had eten en drinken meegenomen. Rugtasje waar het in zat had ik gewoon bij een bankje neergelegd, want 5 euro voor een kluisje vond ik veel geld. Het is niet heel groot, maar dat hoeft ook niet met zo'n kleintje.

11. mar74

mar74 Lid

1 aug 2010
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben blij met ook een positieve reactie!!! Wat vond je zoontje leuk? Mocht hij ook ergens in of waren het vooral de shows? (die zijn er toch?). Mag je geen tas/jas mee naar binnen nemen??

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij zijn er gisteren geweest met ons zoontje van net 2. En na 4,5 uur wilde hij nog niet mee. Hij vond alles prachtig en ook op de foto met bumba en piet was favoriet hij liet ze niet meer los. Ja de kluisjes is belachelijk maar de wc's zijn gratis :D Aaron is bijna overal ingeweest en wilde er blijven wonen en ook wij hebben ons prima vermaakt! En het personeel was super vriendelijk. Probeer het winkeltje te vermijden want die is ook echt duur! Maar laten we eerlijk zijn tegenwoordig is alles toch duur dus ja beetje opletten en je hebt een topdag!

13. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Hij kon bijna overal in hoor en ja wat vond hij het leukste.. Ik denk inderdaad de Bumba show en de mega mindy fietsjes. Bij die Bumba show ging hij helemaal uit zijn dak en bleef klappen! Verder was er een ballenbak, speel/klimboom, mega grote blijbaan, mini speeltuintje, kikkerattractie. Hij vond het ook gewoon leuk dat hij op de scheve schuit kon staan enzo. Je mocht je jas/tas wel mee naar binnen nemen hoor! Die bankjes stonden binnen en stonden in een rondje. Onze spullen hadden we in het midden gelegd, net zoals heel veel andere mensen. Winkeltje wel even binnen geweest, maar niets gekocht. Het personeel vond ik wel vriendelijk, wij waren op een door de weekse dag niet heel erg druk dus misschien dat dit ook wel wat scheelt. Als je toch besluit te gaan, heel veel plezier!

Deel Deze Pagina