meivakantie (eind april) waar in zee zwemmen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 27 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    In de meivakantie volgend jaar gaan we met de familie op vakantie. Graag ergens heen waar we dus ook de zee in kunnen- eventueel met hesje, maar dan wel te doen. We zijn met 4 kinderen onder de 10 jaar en een niet-zo-goed-ter-been-zijnde opa.

Ideeen op dit moment; Canarische eilanden (welke?) , Kos of Rhodos (schijnt net zo warm te zijn als de canarische eilanden? of misschien Kreta.
    Mallorca en Menorca lijken ook erg leuk - maar zijn denk ik nog echt te fris die periode.

Hebben jullie tips? We zijn zelf vorig jaar op Lanzarote geweest die periode - prachtig, maar toch nog fris - vooral door de wind. Nu moet je natuurlijk altijd geluk hebben...

Maar ik ben benieuwd wat andere als tips hebben - eventueel met betaalbare all inclusive accomodatie! Waar zouden jullie heen gaan?

We vinden het ook prima om rechtstreeks bij een hotel te boeken, dat beviel goed op kreta en lanzarote. Alleen moet het niet te ver van het vliegveld zijn dan.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn 12 jaar terug naar Tenerife geweest half april en het was er toen overdag rond de 28 graden, in de avond rond de 20 en we konden prima zwemmen in de zee.

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wij zijn dit jaar in mei geweest naar Kos en wij vonden de zee echt te koud in om te zwemmen. Voor Kreta geldt hetzelfde.

Zou eerder richting Canarische eilanden gaan in die tijd van het jaar.

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Ik dacht gelijk aan kreta. Dat is erg zuidelijk. Maar eind april is nog wel erg koud.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Wij zitten regelmatig in de meivakantie bij Alicante (Spanje), de zee is dan al heerlijk om in te zwemmen!
    Zelfs mijn dochter die een gigantische koukleum is, vindt de zee dan al lekker terwijl ze van onverwarmde zwembaden dan nog niets wil weten. De zee is dan ook al warmer dan deze zwembaden.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij zijn een paar jaar terug in de meivakantie naar zuid-Kreta geweest. Daar kon je ook al wel in zee zwemmen. Was wel koud, maar het wende snel en dan was het heerlijk.

Athina vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina