25 weken zwanger. waar naar toe op vakantie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door binnabinna, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

ik ben 25 weken zwanger.en we gaan donderdag onze vakantie boeken.normaal gaan we altijd een eind vliegen. zoals vorig jar curacao. maar dat trekt me nu niet.om zo lang te vliegen. hebben jullie leuke tips of opties.? dan hoor ik ze graag

liefsss sabrina

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Turkije als je naar het buitenland wilt..
    Dan lekker all inn hoef je niet veel te doen alleen te genieten van de vakantie ;)

maar ik ben dol op turkije en de all in hotels daar

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad in Hongarije in de buurt van het Balatonmeer.

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wij gaan van de zomer naar Griekenland, maar Sicilië of iets dergelijks zijn ook erg leuk en maar op een paar uur afstand vliegen.. Heerlijk! :) Je moet er wel op letten dat je niet te ver heen bent hè, met het vliegen.. want sommige maatschappijen willen al vroeg geen zwangere vrouwen meer meenemen..

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    helemaal mee eens :D .
    wijgaan over 2 weken naar turkije mijn zus gaat ook mee en is dan 25 weken zwanger.

6. Saaya

Saaya Niet meer actief

Heel ouderwets misschien tegenwoordig: Frankrijk.
    Is met de auto te doen en je kunt er ook heerlijk vakantie vieren. Door heel Frankrijk heen zijn wel leuke en mooie plekjes te vinden.

Zweden is ook heel mooi, lekker warm ook in de zomer en prachtige omgeving. Uurtje vliegen maar. ;)

Ehm.. goh.. er is zo veel.. je moet er alleen wel net van houden natuurlijk :rolleyes:

Deel Deze Pagina