hey meiden ik ben 25 weken zwanger.en we gaan donderdag onze vakantie boeken.normaal gaan we altijd een eind vliegen. zoals vorig jar curacao. maar dat trekt me nu niet.om zo lang te vliegen. hebben jullie leuke tips of opties.? dan hoor ik ze graag liefsss sabrina
Turkije als je naar het buitenland wilt.. Dan lekker all inn hoef je niet veel te doen alleen te genieten van de vakantie maar ik ben dol op turkije en de all in hotels daar
Wij gaan van de zomer naar Griekenland, maar Sicilië of iets dergelijks zijn ook erg leuk en maar op een paar uur afstand vliegen.. Heerlijk! Je moet er wel op letten dat je niet te ver heen bent hè, met het vliegen.. want sommige maatschappijen willen al vroeg geen zwangere vrouwen meer meenemen..
helemaal mee eens . wijgaan over 2 weken naar turkije mijn zus gaat ook mee en is dan 25 weken zwanger.
Heel ouderwets misschien tegenwoordig: Frankrijk. Is met de auto te doen en je kunt er ook heerlijk vakantie vieren. Door heel Frankrijk heen zijn wel leuke en mooie plekjes te vinden. Zweden is ook heel mooi, lekker warm ook in de zomer en prachtige omgeving. Uurtje vliegen maar. Ehm.. goh.. er is zo veel.. je moet er alleen wel net van houden natuurlijk