Wij willen a.s. Vrijdag met ons dochtertje een dagje weg. Ze word zaterdag 3. Iemand de tip wat leuk is om te doen? We wonen in Zuid Holland, is het spoorwegmuseum dan al leuk?
Spoorwegmuseum zou ik niet doen, is leuker als ze een paar jaartjes ouder zijn. Dierentuin? Plaswijck?
Ik zou naar de dierentuin gaan. De dierentuin in amersfoort is in de kerstvakantie altijd erg gezellig met vuurkorven enzo. spoorwegmuseum is inderdaad ook heel leuk, daar is nu ook een grote ijsbaan als extra ding in de kerst vakantie. Mijn jongens vonden al de treinen ook al super leuk toen ze nog maar 2 waren. Nijntje museum is ook leuk, maar een stuk kleiner. verder met grote voertuigen vonden ze bij ons het militair museum ook wel heel indrukwekkend, is in soest. Of het aviodrome, maar dat is helemaal in lelystad. Dus een beetje ver rijden misschien.
Den Haag, het Kinderboekenmuseum is erg leuk. Het Museon is leuk met kinderen. Rotterdam, Het Maritiem Museum, Plaswijckpark, Het Wereldmuseum met ‘de Wereldstraat’. Naast het Maritiem Museum staat nu Ijsvrij, een ijsbaantje met echt ijs met een leuk barretje ernaast voor een chocomelk.
Dit en aansluitend eventueel nog even naar het strand als het op dat moment qua weer een beetje te doen is
Hier vonden ze dat met 3 jaar al erg leuk! Wij gaan vrijdag ook Kinderboekenmuseum is heel leuk, en natuurmuseum Brabant. En het Maritiem museum is ook ontzettend leuk, zeker professor plons
Haha, gezellig! Veel plezier vrijdag!! Bedankt voor alle tips! Ga is naar het Kinderboekenmuseum kijken, klinkt ook leuk! Nijntje museum zijn we vorig jaar met haar geweest, indd erg leuk maar wel klein!