30 juni ben ik uitgerekend van ons 2e kindje. We hebben al een kindje van 2 rondlopen. Omdat mijn man in augustus vast zit aan de bouwvak wbt vakantie, willen we graag in augustus nog een weekje weg. Alleen mits de bevalling goed is gegaan en ik mij goed voel. Maar waar heen? We willen liever geen centerparcs of landal park oid. Het liefst wel in Nederland en niet in ‘t buitenland. Wat is een leuke bestemming of wie weet ergens nog een leuk huisje waar voldoende te doen is voor mijn zoontje van 2 en waar ik zelf wel tot rust kan komen met een pasgeboren baby?
Wel Landal maar niet zoals de rest vind ik.. https://www.hofvansaksen.nl/resort/accommodaties/4cen En helemaal gericht op jullie met een jonge baby
Wij gaan straks precies eenzelfde zoeken, iets in de buurt maar er toch even uit. Ik vond van alles bij bungalows.nl
bungalowpark kastelenhof in garderen? westerbergen in Drenthe, T eekhoornnest in soest? of via natuurhuisje.nl een particuliere vakantie woning?
Landal aelderholt hebben nu baby accomandatie's. De leistert is ook een echte aanrader met een peuter.
Wij gaan al 16 jaar naar marveld in groenlo We hadden altijd de vwl 5 met jacuzzi sauna alles Nu sinds verleden jaar boeken wij de vijvervilla..net even groter en luxer maar is voor 8 personen De vwl 5 is groot zat en ook luxe en voor de kids is het ook echt top daar Kids op bed en jullie lekker genieten in de sauna en het bubbelbad
O daar vond ik het een paar jaar geleden vreselijk! Lelijke, oude huisjes. Geen leuk zwembad. Maar wellicht is dat inmiddels veranderd
Lelijke huisjes? Wij zaten in een prachtig huis! Met hek rondom, waardoor de kinderen vrij konden spelen. Zwembad is niet groot, maar prima.. Althans voor ons!
Wat dacht je van een huisje op een camping? Camping het Strandheem. Is een overdekte speeltuin bij voor als het minder weer is. Word veel georganiseerd. Zit een overdekt zwembadje bij en een strand naast. En leuke activiteiten in de omgeving.
Door jouw reactie heb ik vandaag een bungalow geboekt bij marveld! Ziet er top uit. Weet jij toevallig het verschil tussen vwl5 en vwl8? Ik heb nu de vwl8 geboekt(zelfde prijs) maar zie niet zo gauw het verschil. Allebei 6 personen staat er ook. En de fotos lijken ook hetzelfde?
Hoi hoi Het verschil is dat de vwl5 iets groter is En de vwl 8 heeft een sunshower in de douche Verder qua luxe gewoon hetzelfde hoor En jullie zitten dichterbij het centrum en grote speeltuin voor jullie huis op het plein dus helemaal geweldig Alvast heel veel plezier maar dat gaat zeker lukken Gr debby
Is 6 persoons maar staan 7 bedden Kinderstoel en campingbed ook standaard erin En 2 koelkasten...ideaal
Het zwembad is klein, maar wij hebben ons er laatst prima vermaakt (kinderen van 11, 5 en 4 waren mee). Huisje was ook prima (wel heel gehorig) en vond dat er onwijs veel speeltuinen waren.