We willen de camping even bezoeken om te kijken of het iets is. kun je je auto parkeren en zo de camping oplopen?
Waarom bel je ze niet even? Of je gaat eerst langs de receptie om het te vragen. Misschien is het nu geen probleem omdat het wat rustiger is omdat het seizoen eindigt.
Idd er mogen nu geen bezoekers op de camping komen. Ik zou even bellen, wellicht is er een moment dat het wel kan.
Mss dat iemand kan helpen? we willen dus 2021 gaan en dan een plek Met sanitair ergens in de biirt van zeembad etc. Dus ergens in de nummers 700 Kent iemand de plekken daar?
Ook buiten corona mocht het al niet zomaar. Dagbezoekers moesten zich melden en betalen. Ook als je geen gebruik maakt van zwembad enz
Dat zijn de plaatsen met privesanitair en in de 900 ook, het is om het even, bij 900 sta je ook bij de Paalbergen. Als je bedoelt in de 70, dan sta je aan de grote speeltuin, zou ik zelf niet doen. Dat hele veld erachter wel, daar sta je leuker. En vlakbij De Paalbergen, dat is ook erg leuk. Wij hebben zelf op het veld in de 200 gestaan, daar is veel zon en ook alles dichtbij.
De plekken van 700 liggen op een rustig deel van de camping. Er is buiten de mensen die op die plekken staan weinig wandelverkeer van anderen, ook omdat de plaatsen wat aan de rand van de camping liggen. Maar het is een heel nette camping, ik vind dat alles er goed geregeld is. Het maakt denk ik niet veel uit waar je staat. Hangt af van je voorkeur, maar het is overal goed.
Bedoel idd in de 700 Rustiger deel juist prima nog met de 4/5 jarige dan de oudste vindt zijn weg wel