Vakantie volgend jaar

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by mama van chayenna, Jul 20, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

Jun 25, 2009
    843
    24
    18
    Female
    Zijn er al mensen die voor volgend jaar hun vakantie al geboekt hebben?
    Best nieuwsgierig erna, wij hebben zelf wel al geboekt voor 2 weken Kroatië,merkte best dat dingen voor me neus weggeboekt werden.
    En zoja waar gaan jullie heen?

2. tuc

tuc Niet meer actief

We hebben wel de meivakantie geboekt, maar nog geen zomer hoor.

3. Butchke

Butchke Niet meer actief

#3 Butchke, Jul 20, 2020
    Last edited by a moderator: Jul 20, 2020
    Nog niet, en ook niet van plan voorlopig. Wij boeken altijd ergens in oktober/ november voor de zomervakantie.
    En als het er niet gunstig uitziet, boeken we last minute volgend jaar ergens in Europa.

We hadden eigenijk in de planning om weer een rondreis door Canada te gaan maken. Maar dat vind ik te risky om te gaan regelen en boeken. Wachten we zeker nog een extra jaartje mee.

We hopen overigens eerst nog een wintersport te kunnen boeken. Deze boeken we normaliter in mei/ juni maar nu wachten we zo lang mogelijk ivm corona. De annuleringsregelingen voor komende winter zijn zeer ongunstig.

4. Feye

Feye VIP lid

Nov 26, 2013
    6,470
    3,920
    113
    Female
    Wintersport wel, dat boeken we altijd ruim een jaar van te voren.
    De overige vakanties bedenken en boeken we pas een paar weken tot een paar dagen van te voren.

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,104
    12,084
    113
    Meivakantie wel, maar dat is een vakantie die we eigenlijk afgelopen meivakantie zouden hebben en nu verplaatst naar volgend jaar.
    Zomervakantie nee, daar ga ik mij in november weer mee bezig houden, als het hier kouder wordt en ik zin heb in mooi weer.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,222
    16,582
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nee, eerst maar eens nu met vakantie. Over 3 weken rijden wij naar Kroatie, zoals het er nu naar uitziet moet dat wel door kunnen gaan.
    Ik ga ieder geval nooit meer zo vroeg boeken. We doen volgend jaar wel een last minute want vindt het allemaal wel een onzeker gedoe en wil ik volgende vakantie niet nog een keer meemaken.
    Zal blij zijn als ik over 3 weken met mijn hele hebben en houwen in Kroatie aan een wijntje kan zitten.

baby90 and Butchke like this.
  7. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Wintersport hebben we al geboekt. En voor in de meivakantie hebben we opnieuw geboekt met een corona voucher.

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

May 12, 2017
    7,933
    12,187
    113
    Mja moeilijk hè....mijn man leutert de hele tijd over het buitenland, want dat is pas echt vakantie vakantie voor hem, maar ik zet geen poot buiten de grenzen als het er niet beter uit gaat zien. Ik vind het wel heel moeilijk, want de foto’s op insta zien er wel heeeel aantrekkelijk uit van vrienden :roflmao: Maar nee, toch echt niet.

9. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

May 17, 2019
    559
    351
    63
    Female
    Wij hebben met de schoonfamilie al een luxe villa voor de volgende zomer geboekt

10. muppettje

muppettje Fanatiek lid

Feb 7, 2010
    1,510
    175
    63
    Waar ga je heen in Kroatië?

11. Beausecret

Beausecret VIP lid

Apr 26, 2016
    5,478
    6,092
    113
    Female
    In de winter naar Finland op wintersport. Erg benieuwd hoe dat gaat zijn al, zomer durf ik nog niet te boeken.

12. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    nee voor volgend jaar nog niets geboekt. wacht nog even deze corona vakantie periode af.
    Daarbij kunnen we altijd nog met onze tent op vakantie, zoals we dit jaar ook doen, en als er dingen zijn die nu al volgeboekt zijn voor volgend jaar zijn dit ook niet de plaatsen waar ik graag heen zou gaan op vakantie denk ik. overigens boeken wij nooit al zo ver van te voren.
    we zouden graag in de mei vakantie een vliegreis maken naar een ver buiten land, maar vrees dat dit volgend voorjaar ook nog niet kan, dus boek ik ook nog niet.

13. Sjanani

Sjanani Bekend lid

Aug 1, 2019
    506
    273
    63
    Female
    Wij hebben de reservering van deze zomer verzet naar volgend jaar zomer. Tsjechië en Slovenië.

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Wij hebben onze vakantie van dit jaar naar volgend jaar kunnen doorschuiven. Dus vandaar dat die wel al gepland staat.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Wij wachten de winter nog even af mbt corona. Zouden deze zomer naar bali gaan en dat graag volgend jaar nu doen. Alleen dan moet het wel veilig zijn natuurlijk..

16. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

Oct 22, 2018
    4,211
    1,753
    113
    Female
    Wij wilden 2 weken terug villa frankrijk boeken maar omdat de vakantie van mijn zus in augustus op losse schroeven staat wachten we haar vakantie af

giebel likes this.
  17. Cin85

Cin85 VIP lid

Jan 12, 2010
    12,495
    13,968
    113
    Female
    Een midweek centerparcs in het voorjaar ging niet door vanwege corona, dus dat is een jaar verplaatst.

18. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    Wij boeken normaal in januari voor de zomer, nu dus ook gedaan. volgend jaar gaan we langer wachten. Eerst maar eens afwachten hoe t hele corona gebeuren zich gaat ontwikkelen.
    Al zal ik het niet kunnen laten om wel vast wat uit te zoeken enzo

Butchke likes this.
  19. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,949
    113
    Female
    Als ik mijn baan mag behouden, kan ik het betalen, en gaan we volgend jaar weer naar dezelfde camping als waar we net vandaan komen, La Paillotte.
    Die is ons zo goed bevallen!
    Alles bij elkaar wel prijzig, dus het is afwachten.

mama van chayenna likes this.
  20. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben dit jaar trouwens kosteloos kunnen annuleren, maar als het volgend weer kan dan willen we naar dezelfde camping in Denemarken als waar we dit jaar heen zouden gaan.

Share This Page