Zijn er al mensen die voor volgend jaar hun vakantie al geboekt hebben? Best nieuwsgierig erna, wij hebben zelf wel al geboekt voor 2 weken Kroatië,merkte best dat dingen voor me neus weggeboekt werden. En zoja waar gaan jullie heen?
Nog niet, en ook niet van plan voorlopig. Wij boeken altijd ergens in oktober/ november voor de zomervakantie. En als het er niet gunstig uitziet, boeken we last minute volgend jaar ergens in Europa. We hadden eigenijk in de planning om weer een rondreis door Canada te gaan maken. Maar dat vind ik te risky om te gaan regelen en boeken. Wachten we zeker nog een extra jaartje mee. We hopen overigens eerst nog een wintersport te kunnen boeken. Deze boeken we normaliter in mei/ juni maar nu wachten we zo lang mogelijk ivm corona. De annuleringsregelingen voor komende winter zijn zeer ongunstig.
Wintersport wel, dat boeken we altijd ruim een jaar van te voren. De overige vakanties bedenken en boeken we pas een paar weken tot een paar dagen van te voren.
Meivakantie wel, maar dat is een vakantie die we eigenlijk afgelopen meivakantie zouden hebben en nu verplaatst naar volgend jaar. Zomervakantie nee, daar ga ik mij in november weer mee bezig houden, als het hier kouder wordt en ik zin heb in mooi weer.
Nee, eerst maar eens nu met vakantie. Over 3 weken rijden wij naar Kroatie, zoals het er nu naar uitziet moet dat wel door kunnen gaan. Ik ga ieder geval nooit meer zo vroeg boeken. We doen volgend jaar wel een last minute want vindt het allemaal wel een onzeker gedoe en wil ik volgende vakantie niet nog een keer meemaken. Zal blij zijn als ik over 3 weken met mijn hele hebben en houwen in Kroatie aan een wijntje kan zitten.
Wintersport hebben we al geboekt. En voor in de meivakantie hebben we opnieuw geboekt met een corona voucher.
Mja moeilijk hè....mijn man leutert de hele tijd over het buitenland, want dat is pas echt vakantie vakantie voor hem, maar ik zet geen poot buiten de grenzen als het er niet beter uit gaat zien. Ik vind het wel heel moeilijk, want de foto’s op insta zien er wel heeeel aantrekkelijk uit van vrienden Maar nee, toch echt niet.
In de winter naar Finland op wintersport. Erg benieuwd hoe dat gaat zijn al, zomer durf ik nog niet te boeken.
nee voor volgend jaar nog niets geboekt. wacht nog even deze corona vakantie periode af. Daarbij kunnen we altijd nog met onze tent op vakantie, zoals we dit jaar ook doen, en als er dingen zijn die nu al volgeboekt zijn voor volgend jaar zijn dit ook niet de plaatsen waar ik graag heen zou gaan op vakantie denk ik. overigens boeken wij nooit al zo ver van te voren. we zouden graag in de mei vakantie een vliegreis maken naar een ver buiten land, maar vrees dat dit volgend voorjaar ook nog niet kan, dus boek ik ook nog niet.
Wij hebben onze vakantie van dit jaar naar volgend jaar kunnen doorschuiven. Dus vandaar dat die wel al gepland staat.
Wij wachten de winter nog even af mbt corona. Zouden deze zomer naar bali gaan en dat graag volgend jaar nu doen. Alleen dan moet het wel veilig zijn natuurlijk..
Wij wilden 2 weken terug villa frankrijk boeken maar omdat de vakantie van mijn zus in augustus op losse schroeven staat wachten we haar vakantie af
Een midweek centerparcs in het voorjaar ging niet door vanwege corona, dus dat is een jaar verplaatst.
Wij boeken normaal in januari voor de zomer, nu dus ook gedaan. volgend jaar gaan we langer wachten. Eerst maar eens afwachten hoe t hele corona gebeuren zich gaat ontwikkelen. Al zal ik het niet kunnen laten om wel vast wat uit te zoeken enzo
Als ik mijn baan mag behouden, kan ik het betalen, en gaan we volgend jaar weer naar dezelfde camping als waar we net vandaan komen, La Paillotte. Die is ons zo goed bevallen! Alles bij elkaar wel prijzig, dus het is afwachten.
Wij hebben dit jaar trouwens kosteloos kunnen annuleren, maar als het volgend weer kan dan willen we naar dezelfde camping in Denemarken als waar we dit jaar heen zouden gaan.