hoeveel kamers met twee kids?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by xxxxx1974, Jun 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    misschien een rare vraag maar hoe doen jullie dat met een peuter (3) en een baby (1) op vakantie. Ieder een eigen kamer, samen op een kamer of de baby bij jullie? Onze baby wordt 's nachts nog regelmatig wakker en de peuter wordt 's ochtends heel vroeg wakker dus samen op een kamer is niet handig. Ik ben alleen benieuwd of ze alleen in een vreemde kamer durven te slapen.

2. Milo

Milo Actief lid

Dec 21, 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Ik lees mee!! Hier dezelfde leeftijden. Vorig jaar zijn we in een stacaravan geweest met inderdaad 3 slaapkamers. Maarja toen was de kleinste 5 maanden. En wilde ik ze echt nog niet samen.
    Dit jaar twijfelen we dus ook.

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Tja zou je moeten uitproberen.
    Als ze thuis ook alleen slapen is misschien een slaapkamer voor ieder apart ideaal?Of de jongste bij jullie laten slapen?

Hier slapen ze thuis samen dus op vakantie ook samen, geen probleem hier.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben net terug van vakantie met een kind van bijna 3 en net 1. Mijn kids lagen op aparte kamers. Dit is vooral voor het inslapen. Doorslapen is gelukkig het probleem niet. Al wordt de kleinste wakker, de oudste slaapt daar gerust door heen!
    Wel is het voor mij een absolute eis dat mijn kinderen niet in een losse hotelkamer liggen. Er moet een tussendeur in zitten en de hotelkamer moet aan de binnenkant dicht kunnen.
    We zijn net in Club Med op Sicilie geweest en hadden daar 76 m2 tot onze beschikking! Drie kamers!

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jan 1, 2008
    4,557
    0
    0
    Mijn meisjes
    Hellevoetsluis
    Wij hebben voor 3 kamers gekozen, ik wist ook niet of samen slapen zou gaan lukken dus dan maar 3 kamers voor de zekerheid.

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maar zijn dat dan 3 aparte slaapkamers? Of een 3 kamer appartement? Ik kan eigenlijk nooit appartementen vinden met 3 slaapkamers (4 kamer appt)

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    Inderdaad, zijn het dan 3 slaapkamers of een 3-k appartement/hotel? Dan zou je zelf wel in de woonkamer kunnen slapen of met de kleinste samen.

Cygnet: ik zou idd ook nooit losse hotelkamers nemen. Het inslapen is hier ook lastig, snel afgeleid.

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    bij ons is dit ook een eis hoor. wij gaan nu naar een 4 kamer app in oostenrijk. allemaal een eigen slaapkamer en zelfs badkamer haha helemaal super dus.

vorig jaar 4 dagen disney gedaan en daar moesten we dan wel maar kan wel zeggen dat ik dat een wk neit volhoud met zn allen op een kamer. miss als ze later groot ijn en ook laat op kunnen blijven maar voor die tijdd is het geen optie.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,258
    6,155
    113
    Wij gaan naar Spanje en we hebben een 6-persoons sta caravan gehuurd. Hier dus ook speciaal een grotere caravan om ze apart te laten slapen. Ik wil op vakantie geen risico lopen dat ze elkaar gaan wakker houden. ;)

Share This Page