Meivakantie: avontuurlijke bestemming met de auto

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by cowgirl80, Jan 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,998
    6,747
    113
    zuid-holland zuid
    Ik ben de landalhuisjes weer even zat... Ik wil graag de natuur in, iets bijzonders zien... Kleinschalige accomodatie, een mix van kindvriendelijke uitjes en dingen die papa en mama leuk vinden. Wel graag met de auto, max 1200 km enkele reis.... Op een plek waar je redelijke kans hebt op goed weer.

Wie heeft er ideeën?
    Wat gaan jullie doen in de meivakantie?

2. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Ik zou eens kijken naar Schotland en/of Engeland :) Toen wij er een paar jaar geleden waren in de zomervakantie was het daar 20/25 graden en zonnig en in Nederland ***weer. Er zijn veel vakantieparken, je kunt met de auto + boot over van IJmuiden naar Newcastle (erg leuk om te doen), het is avontuurlijk (vooral de highlands) en kindvriendelijk.

3. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,176
    4,488
    113
    Misschien nog een beetje aan de koude kant, met gemiddeld 15 graden in mei, maar Zweden heeft wel prachtige natuur en is heel kindvriendelijk, en ondanks dat het kouder is zijn mei en juni wel vaak relatief droge maanden in zweden.
    voor warmer weer zou je richting de alpen (niet te hoog de bergen in) of misschien of een van de meren in italie; Gardameer, lago maggiore. Succes met zoeken!

4. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,355
    10,313
    113
    Wat mijn voorgangers zeggen maar misschien gecombineerd met geocaching maakt het afwisselend en uitdagend.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,998
    6,747
    113
    zuid-holland zuid
    nou begint voor ons de meivakantie al in de laatste week van april...
    dus Zweden en Schotland lijken me dan nog wel erg nat en koud...
    Geocaching is misschien wel een goed idee! Mijn 4 jarige wil alleen wandelen als er een speeltuin of iets lekkers aan het eind van de weg ligt ;)

6. Jj14

Jj14 Actief lid

Mar 22, 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Misschien Winterberg in Duitsland of in noord Italië rondom lago Caldonazzo.

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Ik heb veel enthousiaste verhalen gehoord over Ostenrijk (Serfaus-Fiss-Ladis). Lijkt me erg leuk met jonge kinderen.

8. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,355
    10,313
    113
    Ik wandel ook het liefste als ik tegelijk kan geocachen. Ontzettend leuk om te doen en je kunt de moeilijkheid zelf bepalen.je ziet aan de grote van de container of je er wat kan stoppen en dus ruilen.

Share This Page