Iemand ervaring met airbnb??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MoedervanSafia, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Hoi allemaal,

Vandaag zag ik het toevallig langskomen tijdens het RTL-nieuws.. ik had er nog nooit over gehoord.

https://www.airbnb.nl/

Je huurt dan bij iemand een kamer of een appartement in een stad/land na keuze.. het scheelt je wel veel geld vergeleken met hotels in bijvoorbeeld New-York & Londen..

Ik ben echter altijd op zoek naar ervaringen, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?? :)

Groetjes!

2. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Doen we al jaren!:)

Straks op de heen en terugweg van en naar Zuid-Frankrijk ook weer. Twee verschillende adressen!

Kijk goed naar de recensies.

3. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Ja, wij hebben het ook al meerdere keren gedaan. In Nederland, Frankrijk en Amerika. Als een plekje goede recensies heeft, is het zeker aan te raden, je kan namelijk alleen een recensie schrijven als je er echt geweest bent.
    En het voordeel dat je soms op wat andere plekken komt en de mensen zijn over het algemeen heel gastvrij.

4. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ja ik hoor er goede berichten over. Vreemd dat ik er nog nooit over gehoord had tot vandaag haha..

Ik zie echt leuke plekken langskomen en het ziet er allemaal betrouwbaar uit :)

5. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Owww dat is wel fijn.. dus het kan niet bijvoorbeeld een familielid zijn die onder een andere naam goede recensies geeft.

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Wij hebben tussen twee huizen in een paar maanden in een huis gewoond via airbnb. Goed geregeld. Het huis was wat minder, maar dat hadden we van tevoren kunnen weten.

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Wij maken er al jaren succesvol gebruik van, en tot nu toe was het altijd geslaagd! Houd er wel rekening mee dat er vaak nog wat schoonmaakkosten en adminkosten bij komen maar over het algemeen ben je vaak goedkoper uit.

8. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Super!Echt aan te raden ;)

9. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Hier ook positieve ervaringen. Super appartement in hartje Berlijn voor relatief weinig geld

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Yep hier ook, in Marokko appartement geregeld voor tijdens de vakantie. Echt heel handig.

11. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.174
    10.708
    113
    In Amerika gedaan, super en vaak een belevenis op zich! Bij ons waren in sommige gevallen de verhuurders ook gewoon thuis, je huurde een kamer en deelde de verdere voorzieningen inclusief de woonkamer met de verhuurder. Was best gezellig! Het was dat we al weggingen die dag, anders hadden we nog een Puerto Rico style thanksgiving in Miami beleefd met de familie van de host 😜

12. MoedervanSafia

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Leuk om alle ervaringen terug te lezen :)

13. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Super! Vorig jaar een prachtig huis gehuurd in Kroatie! Zou het zo weer doen.

14. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Yep, veel gebruik van gemaakt in Amerika tijdens vakantie. Ik vond het superleuk! Nu hadden we een betaalbare accomodatie op een toffe plek. Ook fijn dat je kunt zoeken op accomodaties met bijv. een keuken of parkeergelegenheid, zo kun je je huurauto goedkoop stallen en zelf ook koken ipv elke keer buiten de deur eten. Het voelde ook wat huiselijker dan een hotelkamer of huurappartement. Ik vind het aan aanrader :)

Deel Deze Pagina