Hoi allemaal, Vandaag zag ik het toevallig langskomen tijdens het RTL-nieuws.. ik had er nog nooit over gehoord. https://www.airbnb.nl/ Je huurt dan bij iemand een kamer of een appartement in een stad/land na keuze.. het scheelt je wel veel geld vergeleken met hotels in bijvoorbeeld New-York & Londen.. Ik ben echter altijd op zoek naar ervaringen, dus ben ik benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?? Groetjes!
Doen we al jaren! Straks op de heen en terugweg van en naar Zuid-Frankrijk ook weer. Twee verschillende adressen! Kijk goed naar de recensies.
Ja, wij hebben het ook al meerdere keren gedaan. In Nederland, Frankrijk en Amerika. Als een plekje goede recensies heeft, is het zeker aan te raden, je kan namelijk alleen een recensie schrijven als je er echt geweest bent. En het voordeel dat je soms op wat andere plekken komt en de mensen zijn over het algemeen heel gastvrij.
Ja ik hoor er goede berichten over. Vreemd dat ik er nog nooit over gehoord had tot vandaag haha.. Ik zie echt leuke plekken langskomen en het ziet er allemaal betrouwbaar uit
Owww dat is wel fijn.. dus het kan niet bijvoorbeeld een familielid zijn die onder een andere naam goede recensies geeft.
Wij hebben tussen twee huizen in een paar maanden in een huis gewoond via airbnb. Goed geregeld. Het huis was wat minder, maar dat hadden we van tevoren kunnen weten.
Wij maken er al jaren succesvol gebruik van, en tot nu toe was het altijd geslaagd! Houd er wel rekening mee dat er vaak nog wat schoonmaakkosten en adminkosten bij komen maar over het algemeen ben je vaak goedkoper uit.
In Amerika gedaan, super en vaak een belevenis op zich! Bij ons waren in sommige gevallen de verhuurders ook gewoon thuis, je huurde een kamer en deelde de verdere voorzieningen inclusief de woonkamer met de verhuurder. Was best gezellig! Het was dat we al weggingen die dag, anders hadden we nog een Puerto Rico style thanksgiving in Miami beleefd met de familie van de host 😜
Yep, veel gebruik van gemaakt in Amerika tijdens vakantie. Ik vond het superleuk! Nu hadden we een betaalbare accomodatie op een toffe plek. Ook fijn dat je kunt zoeken op accomodaties met bijv. een keuken of parkeergelegenheid, zo kun je je huurauto goedkoop stallen en zelf ook koken ipv elke keer buiten de deur eten. Het voelde ook wat huiselijker dan een hotelkamer of huurappartement. Ik vind het aan aanrader